در نشست خبری «تهدیدات نوین علیه مسلمانان» بیان شد

از آلودگی آب زمزم تا ترور بیولوژیک مسلمانان

نشست خبری تهدیدات نوین علیه مسلمانان با موضوع بیوتروریسم با حضور «نادر طالب‌زاده» و دکتر «علی کرمی»، سیدنظام الدین موسوی مدیرعامل خبرگزاری فارس و نمایندگان رسانه‌های داخلی و خارجی امروز برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۷۵۹۶
از آلودگی آب زمزم تا ترور بیولوژیک مسلمانان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، طالب‌زاده گفت: حدود 9 سال پیش در سرزمین عربستان تحقیق‌هایی انجام دادم که گزارش‌های آن را به صورت مستند دراختیار دارم و قصد دارم که در این نشست آنها را برای حضار به نمایش درآورم.

این کارگردان همچنین ادامه داد: در واقع از این سکوت تعجب می‌کنم که چرا هیچ‌کس هیچ چیزی درباره مسئله به این مهمی نمی‌گوید و بعد از اتفاقات اخیر، چهره آل‌سعود به صورت واقعی نمایانگر شده است.

وی با بیان اینکه حضور آقای کرمی در این زمینه بسیار تأثیرگذار بود، بیان داشت: تحقیق‌های آقای کرمی در این باره برای ما بسیار راهگشا بود. ویروس فاین‌بکس میکروبی است که توسط پنتاگون طراحی شده و طبق تحقیق‌های ما میکروبی است که ایمان و اعتقاد در عبادت را در مسلمان‌ها می‌برد.

طالب‌زاده در ادامه صحبت‌های خود گفت: آبی که مردم در مکه و مدینه می‌نوشند آلوده به آرسنیک است و چندین سال پیش، دوستان در هلال‌احمر این موضوع را به من گفتند، اما در ادامه، سفارش کردند که چنین چیزی را در مجامع عمومی بیان نکنم، چرا که این آب به دلیل حضور در آن سرزمین تقدس خاصی برایشان دارد. حتی در سال 2006 وزارت جهانی بهداشت این موضوع را اعلام کرده بود.

طالب‌زاده در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: دغدغه دیگر ما تکلیفی است که در برابر سایر مردم جهان داریم، چرا مردم مسلمان در سایر نقاط جهان باید آب آلوده بنوشند؟ قبل از آلودگی این آب، یادم است توسط آزمایشگاهی، آب زمزم را چک کردند و مطهرترین آب اعلام شد، اما چه اتفاقی می‌افتد که الان همین آب آلوده‌ترین اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: بعد از حج خونین، آلودگی این آب اعلام شد و ما با آمارهایی که در دست ما قرار گرفت (تختخواب‌های درمانگاه‌ها و سرماخوردگی‌هایی که در طولانی‌مدت التیام پیدا می‌کرد) مصمم‌تر شدیم. چرا در این چند سال، همه زوار از روز اولی که پا به سرزمین عربستان می‌گذاشتند، بلااستثنا مریض می‌شدند و تا روز آخر، این مریضی با آنها همراه بود، حتی وقتی که به ایران یا کشورهای خود وارد می‌شدند نیز مدام به آنها می‌گفتند بیماری شما واگیر دارد، مراقب باشید دیگران را مریض نکنید.

وی در ادامه بیان داشت: چندین سال پیش کشور انگلیس نیز در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که آب زمزم آب آلوده‌ای است. فاین‌بکس همان میکروبی که توسط پنتاگون (اسرائیل) طراحی شده نیز در همان آزمایش‌ها مطرح شده و ما باید موضع دفاعی و درستی را در برابر چنین مسئله‌ای بگیریم. در سال 2007 که به مکه سفر کرده بودم، با افراد مختلف مصاحبه‌هایی داشتم که آنها را برایتان پخش می‌کنم.

در ادامه مراسم کلیپی پخش شد که مربوط به بیماری حجاج ایرانی در سال 75 بود. بیماری هایی که حجاج ایرانی را ضعیف ساخته و توان عبادت را از آنها می گیرد.

در ادامه طالب‌زاده تصریح کرد: آب زمزم آلوده به نیترات است و بسیار خطرناک است این را پزشکانی که در آن زمان در مکه حضور داشتند گفتند ولی بحث ارسنیک را مطرح نکردند. آن زمان من اشرافی به بیوتروریسم نداشتم و فقط می دانستم که عده ای در مکه بیمار می شوند و وقتی برمی گردند نیز عده دیگری را بیمار می کنند. آنها با این بیماری حال عبادت و خداجویی را از مسلمانان می گیرند. آنها در حج تمتع 20 سال است که این کار را می کند. در این مدت هرکس از آب آن بشکه های نارنجی خورد، آلوده شد و دولت جنایتکار سعودی نسبت به آن شانه خالی کرد.

این طراحی متعلق به پنتاگون است و این شور معنوی که انقلاب اسلامی به وجود آورده را می خواهند مهار کنند. این بحث بیماری را ادامه دار کرده اند و عقبه آن نیت و تلاش امریکا و اسرائیل است که دولت سعودی به آن عمل کرد. امروز ما نقطه هایی که با هم فاصله دارند را به هم می چسبانیم. چیزی به حج خونین و بیماری ها و آب زمزم نمی چسباند اما ما آنها را کنار هم قرار داده ایم.

در ادامه کرمی اظهارداشت: کشور اشغالگر صهونیست بیشترین دانش را در این زمینه دارد و برنامه های خطرناکی برای ما دارد. ایران در چند موضوع برند است که یکی از آنها زعفران است و دارند ویروسی برای از بین بردن آن طراحی می کنند. حتی زعفرانی که خارج از کشور پرورش دادند مثل ایران نبود و حالا دارند خاک ایران را هم می برند. خاویار، فرش و پسته هم برندهای ایران است. حالا درباره پسته نیز همین کار را می کنند که نهال ها از امریکا می آید و به درختهای ایرانی قلمه می زنند. زیرساخت های پسته در حال از بین رفتن است.

کرمی در بخش دیگری از سخنانش به مقاله ای اشاره و عنوان داشت: می گویند شومن وحشت شده ای نمی گذارند واقعیت ها را بیان کنیم. سال گذشته 10 روز قبل از حج سخنرانی کردم و گفتم که حج امسال را امن نمی بینم و آن فاجعه روی داد. یک پزشک نیز عنوان کرده است که کشته شدگان سال گذشته حج مسموم شدند.

او همچنین به مطلبی اشاره کرد که نمایندگی کشورمان در سازمان ملل هدف حمله ویروسی قرار گرفت و تصریح کرد: ما در حوزه بیوتروریسم خیلی پیشرفته هستیم.

کرمی در ادامه سخنان طالب زاده گفت: آنها فهمیده اند که یک عنصر مشکل ساز وجود دارد و آن ایمان است. شهادت طلبی است. ایمان را از آنها می گیریم و خودشان به ما نزدیک می شوند. 2 ابزار برای کنترل خاورمیانه دارند. یکی نفت و دیگری غذا. بعد هم به دنبال آلوده کردن مواد غذایی ما می روند. وقتی حاجی برمی گردد به اطرافیان خود هم آب زمزم می دهد و چه چیزی از آن راحت تر است؟ یا سال های گذشته بحث سرقت ژنتیکی راه انداختند به بهانه کمک به بیماران سرطانی که ما سریع در برابر آن واکنش نشان دادیم. یا بعد از آن بحث nssm200 از سوی کسینجر مطرح شد که جمعیت جهان باید کنترل شود و مخصوصا شیعیان. یا بعد از آن توطئه کنترل جمعیت را مطرح کردند که توسط وزیران بهداشت آن زمان ما اجرایی کردند.

وی اظهارداشت: پروژه ژنوم ایرانی از سوی دانشگاه استنورد انجام شده است. ژنوم ایرانی باید از طریق ایرانی ها انجام شود. حق ندارد یک کشور خارجی به ژنوم کشور ما را داشته باشد. چرا دانشگاه استنفورد؟ چون 3 ایرانی در آن دانشگاه هستند و هیچ کس هم صدایش درنیامد. هزینه آن هم از سوی یک شرکت بهایی پرداخت شده است. خدا را شکر آن قدر سر و صدا کردم تا بالاخره در دستور کار سپاه و وزارت اطلاعات قرار گرفت. ترور بیولوژیک صدها سند دارم که در حال انجام است. از من می پرسند که می توان این موضوع را اثبات کرد؟ ثابت کردن آن بسیار سخت است. در ذهنم یک پرسشنامه طرح کردم. فکر می کنم آیت الله املش ترور بیولوژیک شده اند. برای حذف معنویت کار می کنند. چه به روش سایبری. اینها جنگ نرم است و نوظهورند و خاص مسلمانان است.

مساله دیگر موضوع محصولات غذایی تراریخته است که خوشبختانه مسئولان نسبت به آن اخطار داده اند. دشمنان دارند مسلمانان را به یک نوع بیماری خاص مبتلا می کنند که از دین خود بگذرند.

وی همچنین در ادامه و در پاسخ به سوالی با این مضمون که چندین چهره از طریق ابتلا به بیماری ترور شده اند، روند بیماری دکتر طالب زاده چگونه بوده است؟ عنوان داشت: مشکل این است که طرف مورد نظر خودش متوجه نمی شود و سالها زمان گذشته است. نه می توان نمونه گیری کرد و نه می توان ثابت کرد. آن فرد هم نمی داند که چطور آلوده شده است؟ آقای طالب زاده همان طور که اعلام شده است، در عراق بودند که چمدانشان به سرقت می رود و کاملا می دانستند که ایشان در کدام هتل هستند و آقای طالب زاده از فردای روزی که چمدان را باز کردند سرفه هایشان شروع شده و حتی سرفه های خونی داشته اند. وصل کردن نقاط به هم تا اثبات قطعی کار بسیار سختی است. پزشکان هم هیچکدام نمی توانند تشخیص بدهند.

در ادامه خبرنگاری از طالب زاده پرسید که چطور پیش از این بحث ارسنیک موجود در آب زمزم عنوان نشده بود ولی الان این اجازه برای طرح آن داده شده؟ که وی در پاسخ گفت: این که آب آلوده به آرسنیک است در سال 2006 اعلام شده است. این اعلامیه رسمی انگلیس است. اما الان فرصت خوبی فراهم شد. در حقیقت ما برای جامعه جهانی اسلام می گوییم نه فقط برای ایران. دیگر کشورها برای مسلمانان خود گفته اند اما ما نگفته ایم و بهره برداری نکرده ایم. اما امسال همه چیز رو است و کاملا شفاف است. امسال هم که ما حج نمی رویم و راحتیم. هر سال می گفتند مردم به حج می روند و آنها را دچار وحشت نکنیم. کسی توجه نمی کند و حال عکس العمل ندارد. این که آب گوارای زمزم را آلوده می کنند همه کشورهای اروپایی گفتند اما جمهوری اسلامی باز هم سکوت کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها