قربانی آدم‌ ربایی با طرح دوستی با یکی از ربایندگان خود، او را به قرار صوری کشاند و تحویل پلیس داد. متهمان با ربودن زنان، آنها را مورد آزار و اذیت قرار می‌دادند.
کد خبر: ۹۲۷۳۹۶
زن جوان ربایندگانش را تحویل پلیس داد

به گزارش جام‌جم ، روزهای پایانی تیر امسال زنی با حضور در شعبه هفتم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران از دو مرد آزارگر شکایت کرد. با تحقیق از شاکی معلوم شد او به عنوان مسافر سوار خودروی پرایدی شده است.

زمانی که راننده تغییر مسیرداده و به سمت خارج از تهران حرکت کرده، با التماس از او خواسته تا توقف کند که راننده از این کار خودداری کرده و همدستش که در صندلی عقب خودرو بوده، چاقویی را زیر گلوی زن مسافر قرار داده است.

دو پسر شرور پس از آزار زن جوان پول‌هایش را سرقت کرده بودند. شاکی برای این‌که بتواند سرنخی از متهمان داشته باشد، با راننده پراید طرح دوستی ریخت و شماره‌اش را به او داد.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی و با دستور بازپرس مرشدلو ، تحقیقات ماموران اداره شانزدهم پلیس آگاهی آغاز شد.

ماموران با آموزش به شاکی، از او خواستند با راننده پراید قرار بگذارد. سرانجام اواخر هفته گذشته راننده در محل قرار حاضر و توسط ماموران دستگیر شد.

در ادامه همدستش هم در دام ماموران گرفتار شد. در بازرسی خودروی پراید یک حلقه انگشتر زنانه پیدا شد که متعلق به شاکی نبود.

با کشف این سرنخ تحقیقات در این باره ادامه یافت که متهمان مدعی شدند، زنان را مورد آزار و اذیت قرار نداده و زنان با میل خودشان سوار ماشین آنها شده و ارتباط برقرار می‌کردند.

این ادعا در حالی مطرح شد که صاحب انگشتر زنانه شناسایی شد. این زن شکایتی را از دو پراید سوار به اتهام سرقت طلاهایش مطرح کرده بود. با شناسایی دومین شاکی، تحقیقات برای شناسایی دیگر جرایم متهمان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها