نمایندگان پارلمان عراق، روز شنبه به طور رسمی حزب «بعث» را منحل کردند.
کد خبر: ۹۲۷۲۱۴

به گزارش خبرگزاری «أین» حیدر العبادی در همین رابطه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: انحلال حزب بعث و ممنوعیت هرگونه فعالیت سیاسی آن به مثابه یک پیروزی برای مردم عراق و خانواده شهداست و این حزب شنیع‌ترین جنایت‌ها را هنگامی که بر سر قدرت بود، علیه مردم مرتکب شد و پس از آن نیز جنایت‌های خود را با ائتلاف با گروه‌های تروریستی تکمیل کرد.

ترامپ باز هم مسلمانان را هدف قرار داد

در پی برگزاری گردهمایی ملی دموکرات‌های آمریکا و سخنان انتقادآمیز پدر یک سرباز مسلمان کشته شده در عراق علیه ترامپ، این نامزد جمهوری‌خواهان آمریکا به این اظهارات پاسخ داد و باز هم وجهه مسلمانان را خدشه‌دار کرد. به نوشته روزنامه ایندیپندنت، در جریان گردهمایی دموکرات‌ها والدین «همایون خان» سروان ارتش آمریکا (که در عراق کشته شد) روی صحنه آمدند. خضر خان، پدر این سرباز از دونالد ترامپ به دلیل «نادیده گرفتن قانون اساسی آمریکا و لکه دار کردن مداوم شخصیت مسلمانان» انتقاد کرد. ترامپ با اشاره به سکوت مادر سرباز کشته شده گفت: خانم «خان» اجازه نداشت صحبت کند چرا که دین او چنین اجازه‌ای نمی‌دهد! شاید چیزی برای گفتن نداشت؟ شاید، اما ممکن است که اجازه نداشته باشد که چیزی بگوید. خودتان قضاوت کنید!

حملات داعش شبیه جنایات اسرائیل است

دبیرکل سازمان آزادی بخش فلسطین، حملات تروریستی گروه تکفیری داعش در اروپا را با جنایات رژیم اسرائیل علیه مردم فلسطین در کرانه باختری اشغالی و نوار محاصره شده غزه مقایسه کرده است.

به گزارش پرس تی‌وی، صائب عریقات گفت: «آنهایی که به نام مذهب کودکان را در اروپا می‌کشند با آنهایی که کودکان را در اراضی فلسطینی به قتل می‌رسانند، فرقی ندارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها