پس از افشا شدن ماجرای فیش‌های حقوقی نجومی و ضرورت شفاف‌سازی مسئله، این بار یک نماینده مجلس میزان دریافت حقوق همکاران خود را اعلام کرد.
کد خبر: ۹۲۷۱۰۰
حقوق نمایندگان مجلس چقدر است؟

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، علی اسماعیلی نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس میزان دریافت حقوق نمایندگان مجلس را 5 میلیون و 200 هزار تومان اعلام و گفت: برخی از نمایندگان که مسؤولیت‌های دیگری داشتند مانند اساتید و اعضای هیأت‌‌ علمی دانشگاه که وارد مجلس شدند مختار هستند همان حقوق قبلی یا حقوق جدید را دریافت کنند.

اسماعیلی اظهار کرد: پس از افشای فیش‌های حقوقی نجومی، این فرصت دست داد تا نحوه و چگونگی پرداخت‌ها و دریافت‌های مسؤولان، مدیران ارشد، شرکت‌ها و... بررسی و ضمن کشف موارد تخلف، دولت به دنبال تعیین سقف پرداخت‌ها و دریافت‌ها شود.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی که خیلی‌ها محتاج یارانه اندک دولت هستند، افزود: این حقوق‌ها کار بسیار بد و مسأله‌دار است و باید تأییدکننده‌های این پرداخت‌ها مؤاخذه شوند.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس میزان دریافت حقوق نمایندگان مجلس را 5 میلیون و 200 هزار تومان اعلام و تصریح کرد: برخی از نمایندگان که مسؤولیت‌های دیگری داشتند مانند اساتید و اعضای هیأت‌‌ علمی دانشگاه که وارد مجلس شدند مختار هستند همان حقوق قبلی یا حقوق جدید را دریافت کنند.

وی موضوع برجام را موضوع کل نظام دانست و تصریح کرد: دشمن هجمه کرد که ایران باید از بین برود و ما با مذاکرات این ذهنیت را از بین بردیم و اتحاد آمریکا شکست و تنها شد اما برجام با هدایت و نظارت رهبر معظم انقلاب بود و قرار شد مذاکرات برد برد دنبال شود و اکنون هم تا جایی‌که نظر رهبری تأمین شود، برجام را حمایت و آن را دنبال می‌کنیم.

دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس درباره حمایت نمایندگان از دولت نیز خاطر نشان کرد: ما نماینده مردم هستیم نه نماینده دولت، ولی باید برای دفاع از حقوق مردم و نظام از فرصت‌ها استفاده و از اقدامات قانونی دولت حمایت کنیم.

اسماعیلی درباره حقوق نیروهای مسلح نیز گفت: من به میزان حقوق پرداختی به این قشر اعتراض دارم زیرا معتقدم این نیروها باید تأمین شوند تا امنیت حفظ شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
Firooz
-
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
۰
۰
یك داوطلب نمایندگی در یك شهرستان كوچك حدود 4میلیارد تومان هزینه می كند تا نماینده شود.
حقوق 5200000تومان جبران كدام هزینه را درطی4سال می كند؟
هدف داوطلب برای نماینده شدن با تحمل هزینه 4 میلیاردی چیست ؟
اگر هدف خدمت است پس همان حقوق ماهیانه را نیز نگیرد !
لطفا" دوستان مرا راهنمائی و از تشكیك مسائل بیرون آورند متشكرم.
دریا
-
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
باور نكردنی هست این همه هزینه برای هیچ ؟؟؟؟؟!!!! شاید نماینده مجلس بودن سود های پشت پرده داره كه خود دانند !!!!!!!
ص ع
-
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
۰
۰
نماینده ای كه قصد خدمت دارد با یك سوم هزینه تبلیغاتی خود می تواند حد اقل 50 نفر را از فقر مطلق نجات دهد و این
خود بهترین راه برای خدمت است
شما خود حساب كنید آیا قصد خدمت است یا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ص ع
-
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
۰
۰
چطور میشه یه وزیر برای مدیران زیر مجموعه خود حقوق 19 میلیونی تعیین می كنه اونوقت نماینده مجلس با این همه یال و كوپال می گیره 5 میلیون و دویست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نمیدونم اینها مردم را چه فرض كردند ؟ خوب این همه فرافكنی لازم نیست یكباره بگید همش دروغ بوده
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها