دزدان حرفه‌ای که در کمتر از 10 دقیقه به خانه‌ها دستبرد می‌زدند، هنگام خرید موادمخدر شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۲۶۵۲۸
دستبرد به خانه‌ها در کمتر از 10 دقیقه!

به گزارش جام‌جم ، اوایل تیر امسال ماموران هنگام گشتزنی در غرب تهران متوجه سه سرنشین خودرویی در منطقه فرحزاد شدند که قصد داشتند شیشه بخرند. سه مرد جوان دستگیر شده و در بازرسی از خودروی آنها دو عدد چاقو کشف شد.

متهمان دربازجویی پلیسی مدعی شدند برای خرید موادمخدر به آنجا آمده‌اند و چاقوها نیز متعلق به دوستشان بوده که در خودروی آنها جا مانده است.

متهمان با دستور علی وسیله ایرد موسی، بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه 34 تهران، برای ادامه تحقیقات در اختیار ماموران پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند تا این که چند روز پیش این سه نفر به سرقت از خانه‌ها اعتراف کردند.

یکی از متهمان به افسر بازجو گفت: من در زادگاهم راننده بودم. اما به دلیل اعتیاد به شیشه، دچار مشکلاتی شدم. اوایل امسال همراه سه نفر از همشهریانم باند سرقت از خانه‌ها را راه‌اندازی کردیم. زنگ خانه‌ها را می‌زدیم و با اطمینان از نبود ساکنان وارد ساختمان‌ها می‌شدیم. یک نفر داخل خودرو می‌ماند، دیگری کشیک می‌داد و دو نفرمان با ورود به خانه‌ها از طریق پنجره، پول، طلا، لپ‌تاپ و تبلت و حتی صندوق صدقات را سرقت می‌کردیم. ابتدا دزدی هایمان در خرم‌آباد بود، اما با سفر به شهرهای همدان، اراک، کرج، اندیشه و تهران به 60 خانه دستبرد زده و هر سرقتمان 5 تا ده دقیقه طول می‌کشید.

با اعتراف این سه نفر، دیگر همدستشان هم دستگیرشده و به همدستی با آنها اعتراف کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها