بهرام افشارزاده، مدیرعامل استقلال می‌گوید به هیچ وجه در جریان تقدیر از جواد نکونام نبودند و حتی مسئولان برگزاری بازی به آنها نگفته بودند قرار است این اتفاق بیفتد. او در گفت‌وگو با جام‌جم در این باره توضیحاتی می‌دهد. افشارزاده همچنین می‌گوید به زور نمی‌توانستند سجاد شهباززاده را در استقلال نگه دارند.
کد خبر: ۹۲۶۳۶۸

آقای افشارزاده! اولین بازی فصل استقلال از نظر شما چطور بود؟ رسانه‌ها انتقادهایی داشتند... .

ببینید ما تازه در شروع کار هستیم. تیم به زمان نیاز دارد. امیدوارم همه کمی صبورتر باشند. مگر باخته ایم؟ فوتبال برد و باخت و مساوی و برد دارد. حالا ما در هفته اول مساوی کرده‌ایم. با یک گل جلو بودیم و اگر اشتباه نمی‌کردیم شاید حتی بازی را می‌بردیم. در هفته اول تیم‌ها تازه‌وارد مسابقات شده‌اند و هنوز به آمادگی صددرصد نرسیده‌اند. به خاطر همین نباید عجله کرد و هر چه جلوتر برویم تیم بهتر می‌شود.

از عملکرد ستاره‌هایی که جذب کرده‌اید، راضی بودید؟

کادر فنی باید در این باره حرف بزند. آقای منصوریان بهتر می‌تواند در این خصوص نظر بدهد.

فکر می‌کنید اگر هوادار به ورزشگاه می‌آمد، می‌بردید؟

قطعا حضور هوادار تاثیرگذار است. من واقعا دلخور شدم که هوادار ما از دیدن این بازی محروم بود. امیدوارم کمیته انضباطی تصمیم دیگری را جایگزین محرومیت هواداران کند. هفته اول بود. طرفدار دوست داشت به ورزشگاه بیاید ولی متاسفانه جلوی هوادار استقلال را گرفتند. این کار بیشتر آنها را عصبانی می‌کند. محرومیت تماشاگران نتیجه معکوس دارد. ما مردم را عصبانی می‌کنیم تا این که بخواهیم جو ورزشگاه را درست کنیم.

شما نکته‌ای در این باره دارید که بگویید؟

در اکثر ورزشگاه‌های ما رفتارهایی صورت می‌گیرد که قطعا مورد تایید کسی نیست. الان سال‌هاست ما تماشاگر محروم می‌کنیم. واقعا نتیجه‌ای گرفته‌ایم؟ پس معلوم است مشکل چیز دیگری است. ما هیچ امکاناتی برای تماشاگر نداریم ولی در عوض توقع داریم هیچ اشتباهی نکند. ما باید کیفیت فوتبال و امکانات مان را بالا ببریم نه این که آماتور باشیم و از تماشاچی بخواهیم رفتار حرفه‌ای داشته باشد.

یکی از اتفاقات بازی نفت، تقدیر از جواد نکونام بود. ظاهرا شما در جریان نبودید.

بله، بچه‌های ما حتی از مسئولان برگزاری بازی هم پرسیدند و اول بازی گفتند قرار نیست تقدیر صورت بگیرد ولی بین دو نیمه این اتفاق افتاد. حرف‌های منصوریان حرف‌های من است. شایسته نکونام نبود که در ورزشگاه خالی از تماشاگر از او تقدیر شود.

ولی استقلال بعد از خداحافظی این بازیکن اقدامی نکرد.

چون فصل شروع نشده بود. وگرنه نکونام بازیکن ارزشمندی است و خودم به شخصه علاقه زیادی به او دارم. با آقای پورحیدری و منصوریان حرف زدیم و قرار شد یک بازی دوستانه برگزاری کنیم یا این که در یکی از مسابقات مهم فصل، از نکونام به خاطر سال‌ها زحمت برای فوتبال ایران تقدیر کنیم.

جدایی سجاد شهباززاده هم از استقلال خبر خوبی برای هواداران نبود.

ما همه کار کردیم سجاد را نگه داریم، ولی او اصرار داشت برود. وقتی بازیکنی اصرار دارد برود نمی‌توانیم او را به زور نگه داریم. امیدوارم سجاد در تیم جدیدش موفق باشد.

آقای افشارزاده امسال هم دربی خیلی زود برگزار می‌شود؛ هفته ششم. برای شما این بازی حیاتی است.

قطعا همین طور است، ولی بیش از هر چیز امیدوارم اول تیم‌ها جوانمردانه بازی کنند. از الان زود است درباره آن مسابقه حرف بزنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها