دو فرد مسلح به سلاح سرد که گفته می شود خود را از اعضای داعش معرفی کرده اند، چند نفر را در کلیسایی در فرانسه به گروگان گرفته و کشیش این کلیسا را سربریدند.
کد خبر: ۹۲۵۸۸۳
داعش کشیش کلیسا را در فرانسه سربرید

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از العالم، خبرهای رسیده حاکی است، دو مرد مسلح به چاقو که چند نفر را در کلیسایی در نزدیکی روآن در شمال فرانسه به گروگان گرفته‌ بودند، با حمله پلیس کشته شده اند.

دو گروگان‌گیر پنج نفر از جمله یک کشیش و دو راهبه را در کلیسایی در منطقه سن‌اتین‌ دو‌ رووری در ۱۲۵ کیلومتری شمال غربی پاریس گروگان گرفته بودند.

بر اساس گزارش‌های رسیده گروگان‌گیرها گلوی ژاک همل، کشیش ۸۴ ساله کلیسا را بریده و او را کشته‌اند. یکی دیگر از گروگان‌ها هم زخمی شده‌ و حال او وخیم گزارش شده است.

سه گروگان دیگر بدون هیچ آسیبی آزاد شده‌اند.

به دنبال این گروگان گیری یکی از راهبه ها توانسته بود از کلیسا فرار و پلیس را مطلع کند و پس از آن پلیس فرانسه وارد عمل شد.

بنا بر گزارش های رسیده، منابع محلی گزارش داده اند که گروگان‌گیران هنگام ورود به کلیسا فریاد می‌زدند "داعش" اما منابع رسمی هنوز ارتباط گروگان‌گیرها را با این گروه تایید نکرده‌اند.

هنوز انگیزه و ملیت گروگان‌گیرها روشن نیست و پلیس و دادستان‌های ضد تروریسم فرانسه در حال تحقیق دراین باره هستند.

فرانسوا اولاند رییس‌جمهوری و برنار کازانوو وزیر کشور فرانسه وارد محل حادثه شده‌اند و مانوئل والس نخست‌وزیر این کشور هم در توئیتر این حمله را "وحشیانه" توصیف کرده است.

ده روز پیش، پس از حمله یک مرد با کامیون به مردم در روز ملی فرانسه در شهر نیس، ۸۴ نفر کشته و حدود 300 نفر زخمی شدند.

محاصره کلیسایی که داعش کشیش آن را سر برید

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها