جانشین فرمانده عملیات نیروی زمینی سپاه عنوان کرد:

دلایل حضور مستشاری ایران در سوریه و عراق

جانشین فرمانده عملیات نیروی زمینی سپاه گفت: دفاع از مردم مظلوم مسلمان که بی گناه توسط تکفیری ها کشته می شوند از علل حضور ایران در سوریه است.
کد خبر: ۹۲۵۷۵۰
دلایل حضور مستشاری ایران در سوریه و عراق

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از شبکه رادیویی ایران، سردار سید مرتضی میریان در برنامه «ما برای یاری آمده ایم»، علت دوم را دفاع از حریم اهل بیت برشمرد و افزود: خجالتی را که تاریخ کشید ما نمی کشیم و در مقابل دشمن ایستادگی خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه نیروی زمینی بر اساس تدابیر مقام معظم رهبری خود را برای این جنگ ها آماده کرده است افزود: از دلایل موفقیت مان در مقابل نیروهای تکفیری این است که شیوه جنگمان صرفا کلاسیک نیست بلکه از شیوه جنگ های چیریکی استفاده می کنیم. طی این 37 سالی که از انقلاب اسلامی گذشته جنگ های مختلفی بر ما تحمیل شده که این ما را برای همه نوع جنگی آماده کرده است.

جانشین فرمانده عملیات نیروی زمینی سپاه در ادامه درباره علل حضور ایران در جنگ سوریه گفت : اگر در خارج از مرزها مبارزه نکنیم باید در داخل کشور بجنگیم و تمام تلاش تکفیریان هم مرز شدن با ایران است.

وی تصریح کرد: با توجه به تاکتیک و تجهیزات مورد استفاده، به مرحله ای رسیده ایم که بدون اینکه مورد توجه دشمن قرار بگیریم دشمنان را نابود کرده ایم.

سردار میریان در ادامه با یادآوری نامه مقام معظم رهبری مبنی بر «حمایت کشور های اروپایی از یک قوم بدوی که باعث به وجود آمدن زباله ای به اسم داعش شده تصریح کرد : فراموش نکنیم داعش فرزند استکبار است و پشت صحنه این شرارت ها آمریکا و اسرائیل است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها