براساس ارزیابی یک سایت آمار و ارزش گذاری بازیکنان، باشگاههای معدودی با رئال مادرید که گرانترین تیم دنیا را در اختیار دارد، قادر به رقابت هستند.
کد خبر: ۹۲۵۴۶۲
رئال مادرید گران ترین باشگاه جهان است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، رئال مادرید به عنوان باشگاه قرن بیستم برگزیده شد و بزرگترین موسسه فوتبال دنیا محسوب می شود.

11 قهرمانی این تیم در اروپا موید این عناوین است.در همین حال سایت ترنسفرمارکت ارزش ترکیب تیم رئال مادرید را 783 میلیون یورو برآورد کرده است که 12 میلیون یورو بیشتر از بارسلونا در رده بعدی این ارزیابی است.

رونالدو با وجود اینکه به علت بالا رفتن سن وی، ارزش او کمتر شده است، همچنان سرمایه بزرگ تیم به حساب می آید. قیمت گرت بیل و کریم بنزما به ترتیب به 90 و 60 میلیون یورو در سال گذشته افزایش یافته است.


ارزش بازیکنان رئال عمدتا افزایش یافته است، اما ارزش ایسکو و خامس رودریگز کمتر شده است.

در حالی که تعدادی از باشگاه های لیگ برتر انگلیس مشتاق جذب رودریگز با 85 میلیون یورو هستند، سایت ترنسفرمارکت ارزش او را 70 میلیون یورو اعلام کرده است که 10 میلیون یورو کمتر از زمان شروع بازی او در فصل رقابتهای 2014-2015 است.

زین الدین زیدان سرمربی تیم رئال مادرید نسبت به توانایی بازیکنانش برای کسب موفقیت های بیشتر اطمینان دارد. او بعد از جذب آلواردو موراتا از یوونتوس، احساس نمی کند به بازیکن جدیدی نیاز داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها