تیم والیبال دختران زیر 19 سال ایران در رقابت سرنوشت‌ساز مقابل تیم هند شکست خورد تا از صعود به جمع هشت تیم برتر بازبماند.
کد خبر: ۹۲۵۳۴۴
ثبت دومین شکست برای والیبالیست های دختر ایرانی

به گزارش جام جم آنلاین ، تیم ملی والیبال جوانان کشورمان در سومین و آخرین رقابت خود در چارچوب هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی زیر 19 سال دختران آسیا با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد تا از صعود به جمع هشت تیم برتر آسیا بازبماند.

نمایندگان کشورمان ست نخست را با ترکیب منا آشفته، سوگند حق پرست، حنانه کرمی، فاطمه سلگی، نگین شیرتری، فاطمه عنایت و سارا نظری با نمایش پایاپای آغاز و به دلیل اشتباهات فردی با امتیاز 25 بر 20 نتیجه را به حریف خود واگذار کردند.

ست دوم نیز با شروع خوب نمایندگان کشورمان آغاز شد به طوریکه اختلاف امتیاز به 6 رسید، اما اشتباهات زیاد ایران بار دیگر شرایط را به نفع حریف کرد. در این ست هندی ها در توپ گیری موفق عمل کردند. تعویض های سرمربی تیم ملی هم در این شرایط کارساز نشد تا نتیجه با حساب 25 بر 19 به نفع حریف به پایان برسد.

ست سوم با امتیازات پایاپای دنبال شد و با توپ گیری خوب هند و استفاده از موقعیت هایش فاصله امتیازی را از همان ابتدا زیاد کرد. تیم ایران نیز در دقایق پایانی ست سوم جنگنده رقابت کرد، اما نتیجه را با امتیاز 25 بر 21 واگذار کرد.

هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی زیر 19 سال دختران ایران از دوم تا دهم مردادماه در شهر ناخون راچاسیمای تایلند برگزار می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها