نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح مجلس برای مقابله با دریافتی های غیرمتعارف پختگی لازم را دارد، گفت: گزارش مجلس درخصوص فیش‌های حقوقی غیرمتعارف اواخر مردادماه در صحن علنی مجلس قرائت خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۴۸۹۲
قرائت گزارش دریافتی های غیرمتعارف ، اواخر ماه جاری

به گزارش جام جم آنلاین ، علی مطهری درگفت وگو با خانه ملت، با تأکید بر جدیت مجلس دربرخورد با مفاسد اقتصادی، گفت:مجلس برای برخورد با مفاسد اقتصادی ورود کرده و با تدوین طرح های مختلف درصدد بستن راه های تخلف است.

طرح مجلس برای مقابله با دریافتی های غیرمتعارف پختگی لازم را دارد

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح مجلس برای مقابله با فیش‌های حقوقی غیرمتعارف از پختگی لازم برخوردار خواهد بود، افزود:این طرح پس از بررسی در کمیسیون‌های تخصصی در نوبت رسیدگی در صحن قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد:شکی در ضرورت عودت پول‌های بیت المال به خزانه وجود ندارد؛از این رو طرح‌های مورد بررسی درمجلس نیز برای برخورد با دریافتی‌های غیرمتعارف و بازگرداندن بیت‌المال است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ضرورت بازگرداندن دریافتی‌های غیرمتعارف به خزانه در متن طرح مجلس دراین باره آمده است، گفت: تلفیق 2 طرح مورد بررسی در مجلس به صورت گزارشی ارائه خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها