در اتفاقی کم‌نظیر کشور آلمان پخش سریال «درک» را برای همیشه در این کشور ممنوع کرد. سریالی که مخاطبان ایرانی به‌واسطه پخش شدن آن در اوایل دهه هفتاد از تلویزیون، خاطرات زیادی با آن دارند. سریال 280 قسمتی «درک» طی 24 سال و بین سال‌های 1974 تا 1998 از شبکه زد.دی.اف آلمان روی آنتن می‌رفت. به گزارش ایرنا، دولت آلمان پخش سریال محبوب پلیسی «درک» - Derrick - را به علت آن‌که بازیگر نقش اصلی آن عضو سربازهای ویژه ارتش هیتلر (اس‌اس) بوده، ممنوع کرد. «هورست تاپرت» بازیگر نقش «درک» طی 24 سال در 281 قسمت از این سریال به همراه فریدز وپر در نقش هری بازی کرده است.
کد خبر: ۹۲۴۷۸۷

بازیگر نقش اول سریال «درک» سال 2008 میلادی به علت بیماری درگذشت و پنچ سال پس از درگذشت تاپرت افشا شد که وی در 19 سالگی در ارتش «اس اس» هیتلر خدمت کرده است.

کلید راه‌اندازی کسب و کار موفق در رادیو اقتصاد

به گزارش روابط عمومی رادیو اقتصاد، برنامه «روز از نو» امروز ساعت 6 و 30 دقیقه به موضوع راه‌اندازی کسب و کار موفق می‌پردازد. همچنین برنامه «ایستگاه نود و هشت» امروز ساعت 9 قصد دارد به تصمیم‌های مالی به موقع و درست بپردازد. رادیو اقتصاد در برنامه «ارمغان طبیعت» امروز ساعت 12 به موضوع تامین خوراک با کیفیت برای گاوهای شیری می‌پردازد.

«فرشته» به جشنواره فیلم اسپانیا رفت

فیلم داستانی فرشته از تولیدات صدا وسیمای خراسان رضوی به کارگردانی حسن آخوندپور به جشنواره بین‌المللی فیلم ماربلای اسپانیا راه یافت .

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، آخوند پور که اولین حضور بین‌المللی خود را با فیلم «باهر» و در جشنواره فیلم کن تجربه کرده است، این‌بار با فیلم بلند داستانی فرشته به تهیه‌کنندگی ابراهیم اصغری در یازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم ماربلای اسپانیا حضور خواهد یافت. فیلم داستانی فرشته که اثر برگزیده جشنواره‌های رضوی و یاس بوده و عنوان بهترین فیلم و فیلمنامه، کارگردانی و طراحی لباس و صحنه را کسب کرده است، ششم مهرماه امسال در بخش مسابقه اصلی جشنواره ماربلا در اسپانیا اکران خواهد شد.

روایت اقتصاد مقاومتی با شعر و موسیقی

مهدی کرمی، مدیر واحد شعر و موسیقی صدا وسیمای مرکز فارس با اشاره به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از برنامه‌ریزی صدا وسیمای فارس برای تولید آثار رسانه‌ای با این موضوع خبرداد. وی با اشاره به اهمیت و اثر‌گذاری موسیقی در تولید پیام، تولید آثار موسیقایی با موضوع اقتصاد مقاومتی را از برنامه‌های این واحد در سال 1395 اعلام کرد. کرمی ابراز امیدواری کرد که آثار دردست تولید به‌زودی در اختیار برنامه‌سازان رادیویی و تلویزیونی در شبکه‌های محلی، ملی و بین‌المللی صداوسیما قرار گیرد.

«روبه راه» به آنتن بازگشت

برنامه تلویزیونی «روبه راه» به تهیه‌کنندگی محمدرضا ماندگاران و با اجرای مژده لواسانی از 2 مردادماه به آنتن بازگشت.

به گزارش مهر، این برنامه زنده در این فصل همانند گذشته به موضوعات و معضلات اجتماعی می‌پردازد و موضوع مبتلابه جامعه را با حضور چهره‌های مردمی، افراد شاخص، مسئولان و کارشناسان از جنبه‌ها و زوایای مختلف مورد بررسی قرار می‌دهد. این برنامه کاری از گروه امور اجتماعی شبکه دو سیما است که به تهیه‌کنندگی محمدرضا ماندگاران و با اجرای مژده لواسانی از شنبه تا دوشنبه هر هفته بعد از اخبار 20 و 30 دقیقه روی آنتن می‌رود.

بازپخش «همه چیز آنجاست» در شبکه 5

پخش مجموعه تلویزیونی «همه چیز آنجاست» به تهیه‌کنندگی داوود هاشمی و کارگردانی شهرام شاه‌حسینی از شبکه پنج آغاز شده است. این مجموعه تلویزیونی کاری از شبکه سوم به نویسندگی فیروزه قشقایی در 59 قسمت نگارش شده است، قصه سریال یک ملودرام اجتماعی و محور آن خانواده است. در خلاصه داستان همه چیز آنجاست آمده است: کارگاه تولیدی خانواده‌ای قدیمی به علت ورود کالاهای خارجی به تعطیلی کشانده می‌شود و مهدی پسر بزرگ خانواده درگیر و دار رفع مشکلات به وجود آمده به بسیاری از رازهای خانواده پی می‌برد. این سریال هر شب ساعت 11 روی آنتن می‌رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها