تیم ملی والیبال جوانان دختر کشورمان در نخستین بازی خود در مرحله گروهی هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی دختران زیر 19 سال آسیا به مصاف ژاپن رفت و 3 بر صفر و با نتایج 25 بر 7 ، 25بر 10 و 25 بر 11 شکست خورد.
کد خبر: ۹۲۴۶۰۳
شکست والیبالیست های دختر ایران مقابل ژاپن

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از سایت فدراسیون والیبال ، تیم ایران ست نخست را با ترکیب سوگند حق پرست، فاطمه عنایت، فاطمه سلگی،منا آشفته، حنانه کرمی، سارا نظری و نگین شیرتری آغاز کرد و مقهور قدرت حریف چشم بادامی خود شد. تیم ژاپن که از دو بازیکن آفریقایی بهره می گرفت دراین ست با دفاع و حملات موفق با اختلاف ناچیزی پیروز شد و نمایندگان کشورمان نیز به دلیل تجربه کم و اشتباهات زیاد در سرویس و دریافت با نتیجه 25 بر 7 شکست خورد.

در ست دوم آیتک سلامت که از ملی پوشان نوجوان است به کمک تیم آمد تا به همراه سوگند سلیم اختلاف را کم کند و اگرچه بازی بهتری را به نمایش گذاشتند، اما نتوانستند مقابل قدرت و تجربه ژاپنی ها مقاومت کنند. در نتیجه این ست هم با اختلاف زیاد 25 بر 10 به پایان رسید.

ست سوم با شروع خوب جوانان والیبال کشورمان آغاز شد و با بازی خوب نگین شیرتری دنبال شد، اما اشتباهات ملی پوشان باعث شد اختلاف امتیاز زیاد شود. زهرا بلاغی و معصومه اسماعیلی نیز دقایقی بازی کردند، اما به دلیل تداوم اشتباهات و دریافت ضعیف با نتیجه 25 بر 11 شکست خوردند تا نتیجه بازی با حساب 3 بر صفر به نفع ژاپن به پایان برسد.

تیم ملی ایران در دومین بازی خود فردا ساعت 14 به وقت محلی و 11:30 به وقت ایران به مصاف تیم ملی ماکائو می رود.تیم ماکائو امروز در نخستین مسابقه خود برابر هند با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازات 25-5، 25-18 و 25-7 برابر هند شکست خورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها