بهروز افخمی با محمد‌حسین مهدویان کارگردان «ایستاده در غبار» سعی کرد سوالات متفاوتی مطرح کند. او خیلی مشتاق بود تا راز ساخت اثری ارزشمند با موضوع دفاع مقدس را از کارگردانی جویا شود که در زمان جنگ کودکی بیش نبود.
کد خبر: ۹۲۴۰۲۷

پاسخ البته در میان پرسش‌های دیگر گم شد. میزان اشتیاق افخمی تا حدی بود که پیشنهاد کرد تا خمسه خمسه را که اثری جنگی محسوب می‌شود مهدویان به جای او کارگردانی کند. هرچند مهدویان از تمایل به ساخت فیلم محمد بروجردی در آن جلسه سخن گفت و این اواخر در گفت‌وگویی با خبرگزاری ایسنا اعلام کرد که در حال آماده کردن طرح‌هایی از یک فانتزی کودکانه و انرژیک نیز هست.

حمله کامنتی از نوع آریایی

تعویض اجباری رونالدو در ابتدای بازی فینال جام ملت‌های اروپا در اثر خطای بازیکن فرانسه بی‌حاشیه نبود. چرا که با حمله کامنتی هواداران خشمگین ایرانی رونالدو به صفحه مربوط به این بازیکن فرانسوی در فضای مجازی همراه بود. نکته جالب اما واکنش سریع فردوسی‌پور در حین گزارش به این اتفاق بود. او که نمی‌توانست ناراحتی‌اش از این موضوع را پنهان کند، به دفعات در طول بازی سعی در ایجاد آرامش در این دسته از هواداران ناراحت داشت و آنها را از رفتن به صفحه بازیکن مربوطه برحذر داشت. هر چند نتایج آماری در فردای بازی، حکایت از حضور حداکثری ایرانیانی داشت که بی‌توجه به هشدارها خشم خود را آنجا خالی کردند.

رضایت کامل پورسرخ

گویا پوریا پورسرخ از دو تجربه همکاری‌اش با جواد افشار در سریال‌های «کیمیا» و «برادر» بسیار رضایت دارد. او در یکی از آخرین گفت‌وگوهایش با خبرگزاری خبرنگاران جوان اعلام کرده که به دلیل اعتمادش به جواد افشار، بدون خواندن فیلمنامه، بازی در سریال برادر را قبول کرده است و اگر دوباره پیشنهادی از این کارگردان دریافت کند به همین شکل آن را قبول خواهد کرد.

حرف‌های امیدوارکننده اویسی

حضور فتحعلی اویسی در برنامه هفته گذشته خندوانه از جهاتی ویژگی‌های قابل توجهی داشت. او در شروع از عادت شکر‌گزاری خداوند بابت دادن فرصت حیات در لحظه چشم گشودن در هر صبح گفت و در ادامه کلی حرف‌های امیدوار‌کننده و شیرین زد که به نوعی هم راستا با اهداف خندوانه هم بود. این حضور توام با شوخ‌طبعی همچنین دربردارنده یک افسوس بابت حضور کمرنگ شده‌اش در آثار نمایشی سال‌های اخیر هم بود.

کیفیت پایین؛ عرضه زیاد

در برنامه هفته اخیر ساعت 25 پویا نیک‌پور در پاسخ امیر‌حسین مدرس در باب چرایی کمتر شدن زمزمه ترانه آثار موسیقایی میان مردم صحبت‌های جالبی مطرح کرد. این آهنگساز عرضه روزانه شمار فراوانی آهنگ را یکی از دلایل مهمی برشمرد که فرصت تامل و تعمق را از مخاطب گرفته است. البته او به کیفیت پایین موزیک‌های ارائه شده هم به عنوان یکی دیگر از علت‌های این موضوع اشاره کرد.

آرزوی پدرانه

مدتی پیش کامبیز دیرباز در برنامه دورهمی حضور یافت و از دغدغه‌هایش گفت و از سال‌هایی که برای رسیدن به جایگاه فعلی‌اش گذرانده است. او که در برنامه با تجهیزات کامل یک موتور‌سوار حضور یافته بود، همچنین از محافظه‌کارتر شدنش در موتور‌سواری پس از تولد فرزندش گفت و آرزو کرد آن‌قدر عمر کند که بتواند بزرگسالی‌اش را ببینید. آرزویی پدرانه شبیه آنچه در پشت بام تهران داشت. این همان فاصله اندک جهان فیلم با جهان واقعی است.

ریسک بزرگ در زیر آسمان شهر

خبر تولید «زیرآسمان شهر 4» توسط مهران غفوریان چند روزی است که در رسانه‌ها منتشر شده است و حالا تهیه‌کننده‌اش مهران مهام در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر گفته که مشغول طراحی مراحل پایانی قصه هستند. ساخت سری چهارم یک سریال پرمخاطب پس از سال‌ها که البته فصل سوم تقریبا ناموفقی را پشت سر گذاشت، به نظر ریسک بزرگی است که غفوریان و مهام به جان خریده‌اند، چرا که کنجکاوی و اشتیاق زیاد برای تماشای این سری با توجه به پیش‌زمینه ذهنی مخاطب به‌طور حتم با سختگیری‌هایی فراوان نیز همراه خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها