دیروز تصاویری از کابل یواس‌بی نوع C متعلق به گوشی هوشمند گلکسی نوت 7 سامسونگ در فضای مجازی منتشر شد و حالا تصویر آداپتور شارژر این گوشی در دسترس قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۲۳۴۱۶
شارژر جدید گلکسی نوت 7 سامسونگ +عکس

به گزارش جام جم کلیک ، در گذشته تصاویر کابل یواس‌بی نوع C که طبق اظهار برخی منابع، متعلق به گوشی هوشمند گلکسی نوت 7 سامسونگ است، در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است. امروز هم تصاویر مربوط به آداپتور شارژر این گوشی هوشمند در فضای مجازی قرار گرفته است!

به نوشته زومیت منبع این تصاویر وب‌سایت Weibo است. همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، حداکثر توان خروجی دوشاخه‌ی شارژر این فبلت ۲۵.۲ وات (۲.۱×۱۲) است. طبق برچسب روی شارژر، این آداپتور با شارژ سریع هم سازگار است.انتهای دیگر این آداپتور که با کابل USB نوع C به گوشی متصل می‌شود، به دلیل بهره‌مندی از سرعت انتقال سریع‌تر داده‌ها به فرآیند شارژ سریع هم کمک زیادی خواهد کرد.

گمانه‌زنی‌های مختلفی در مورد این که آیا فبلت گلکسی نوت ۷ سامسونگ به درگاه یواس‌بی نوع C یا میکرو یواس‌بی مجهز خواهد شد، وجود دارد. گوشی‌های هوشند گلکسی S7 و گلکسی S7 اج شرکت سامسونگ به فناوری قدیمی میکرو یواس‌بی مجهز هستند.

اطلاعات موجود در وب‌سایت صادرات و واردات Zauba تایید می‌کند که این فبلت ضد آب خواهد بود. به علاوه، اسکرین‌شات‌های گلکسی نوت ۷ نشان می‌دهد که این فبلت دارای اسکنر عنبیه‌ی چشم خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها