وزیر امور خارجه کشور درباره انتقادات نمایندگان به نگارش گزارش اول از حسن اجرای برجام، گفت: اگر عده‌ای از نمایندگان انتقادی دارند زمانی که به کمیسیون امنیت برای ارائه توضیح می‌رویم انتقاد خود را مطرح کنند تا پاسخ دهیم.
کد خبر: ۹۲۲۶۱۴
ظریف: به انتقادات نمایندگان پاسخ می دهیم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، محمدجواد ظریف در خصوص ارائه گزارش وزارت امور خارجه کشور از اجرای برجام به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اظهار داشت: طبق قانون وزارت امور خارجه گزارش‌های خود را در برجام به کمیسیون امنیت ارائه داده است. در هر دو گزارش همان کاری که از ما خواسته شده بود انجام گرفته است.

وی درباره انتقادات برخی نمایندگان به نگارش گزارش اول وزارت امور خارجه از برجام در مجلس گفت: انتقادی از طرف مجلس به ما منتقل نشده است.

وزیر امور خارجه کشور تاکید کرد: این عده از نمایندگان می‌توانند انتقادهای خود را زمانی که تیم وزارت خارجه به کمیسیون می‌رود مطرح کنند، حتما پاسخ خواهیم داد.

علاءالدین بروجردی، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اعلام خبر ارائه دومین گزارش اجرای برجام از سوی وزارت خارجه به این کمیسیون گفت: وزارت خارجه گزارش دوم خود از اجرای برجام را به کمیسیون امنیت ارائه کرده که بعد از تعطیلات مجلس در صحن علنی قرائت می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها