ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا که قرار بود در یک بازی دوستانه در ترکیه به میدان برود، سفرش به این کشور را لغو کرد. لیونل مسی قرار بود در یک بازی دوستانه در کنار چند تن از هم‌تیمی‌های قدیمی‌اش در بارسلونا به میدان برود، اما کودتای صورت گرفته در ترکیه او را از سفر به این کشور منصرف کرد.
کد خبر: ۹۲۲۴۶۲

گفته می‌شود که کودتای نظامی در ترکیه، سبب شده مسی برنامه‌هایش در این کشور را لغو کند و این در حالی است که او قرار بود دیروز (شنبه) در بازی دوستانه‌ای که به همت ساموئل اتوئو، مهاجم پیشین بارسلونا سازمان‌دهی شده، در شهر آنتالیا به میدان برود.

مسی که این روزها در منطقه تفریحی ایبیسا، در کنار خانواده‌اش مشغول سپری کردن تعطیلات تابستانی است، پس از انتشار تصاویری از حضور نیروهای نظامی در خیابان‌های ترکیه، تصمیم به ادامه دادن به تعطیلاتش گرفته است. علاوه بر او هم‌تیمی اسپانیایی‌اش، آندرس اینیستا هم قرار بود به ترکیه سفر کند، اما او هم طبق بیانیه‌ کوتاهی که باشگاه منتشر کرده از سفر به این کشور منصرف شده است. در بازی خیریه‌ای که اتوئو تدارکش را دیده بود، قرار بود بازیکنانی مانند کارلس پویول، دکو و اریک آبیدال حضور داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها