مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی بلژیک از هدایت این تیم کنار گذاشته شد. مسئولان فدراسیون فوتبال بلژیک پس از ناکامی این سرمربی بلژیکی در پیکارهای یورو او را برکنار کردند و بر این اساس لوئیس فان‌خال مهم‌ترین گزینه هدایت این تیم بلژیکی است. فان‌خال پس از خروج از منچستر یونایتد در حال حاضر هدایت تیمی را برعهده ندارد و می‌تواند جایگزین ویلموتس شود.
کد خبر: ۹۲۲۴۵۹

نمایش سرگرم‌کننده نانی در مراسم معارفه‌

باشگاه والنسیا پس از چند روز استراحت دادن به نانی برای لذت بردن از حال و هوای خوش قهرمانی در یورو 2016، او را برای برگزاری مراسم معارفه‌اش به مستایا فراخواند تا بال پیشین منچستریونایتد را به هوادارانش معرفی کند. این مراسم اما با مراسم معرفی بازیکنان قبلی که پایشان را در مستایا گذاشته بودند فرق زیادی داشت، چون نانی در آن زمین چمن را با سالن هنرهای رزمی اشتباه گرفت و به‌جای ضربات روپایی و حرکات آکروباتیک با توپ ـ کاری که اکثر فوتبالیست‌ها در روز معارفه‌شان انجام می‌دهند ـ تصمیم گرفت حضار را با یک‌سری حرکات رزمی به‌وجد آورد.

لواندوفسکی، گزینه جانشینی ایبرا

بنابه گزارش دیروز یکی، دو نشریه فرانسوی، قهرمان لیگ لوشامپیونه منتظر فرصتی مطلوب برای ارائه پیشنهاد بابت گلزن لهستانی به مونیخی‌هاست. به باور مدیران تیم فرانسوی، لواندوفسکی، بهترین گزینه‌ای است که می‌تواند جای زلاتان ایبراهیموویچ، مهاجم باتجربه سوئدی را که به منچستریونایتد نقل مکان کرده،‌ پرکند.

گیگز و رونالدینیو در لیگ فوتسال هند

رایان گیگز که آماده بود به عنوان دستیار به ژوزه مورینیو در تیم منچستریونایتد کمک کند، از روز گذشته در لیگ فوتسال جدید هند پا به توپ شد. همچنین رونالدینیو، اعجوبه سال‌های نه چندان دور سلسائو نیز یکی از چهر‌ه‌های صاحب نامی است که وارد لیگ فوتسال هندی‌ها شده که از دیروز آغاز شد.

خوشحالی رومنیگه از خرید سانچس

کارل هاینس رومنیگه، نایب رئیس باشگاه بایرن مونیخ از این‌که تیمش قبل از مشهور شدن رناتو سانچس، ستاره جوان تیم ملی فوتبال پرتغال در رقابت‌های یورو 2016 او را به خدمت گرفته است، ابراز خوشحالی کرد.

وی در این باره گفت: قیمت رناتو بعد از پایان یورو برای بایرن مونیخ غیرقابل پرداخت می‌شد. خوشحالم اواسط آوریل او را با 35 میلیون یورو به‌خدمت گرفتیم و تا تابستان صبر نکردیم. به این ترتیب هم در هزینه‌هایمان صرفه‌جویی شد و هم اجازه ندادیم او به لیگ دیگری فکر کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها