فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: با تلاش پلیس اختلاف دو طایفه بزرگ در آبادان به صلح و سازش ختم شد.
کد خبر: ۹۲۲۲۹۵
اختلاف ۲ طایفه به صلح و سازش ختم شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، سرهنگ محسن تقی زاده در خصوص بروز این اختلاف اظهار کرد: چندی پیش بر اثر فوت فردی از افراد یکی از این دو طایفه میان این دو طایفه اختلاف و درگیری آغاز شد.

وی با بیان اینکه این درگیری ها در آستانه بروز حوادث جبران ناپذیر امنیتی قرار داشتند، افزود: با وساطت، میانجی گری و تدبیر پلیس و با دعوت از سران و بزرگان دو طایفه و معتمدین محلی در ستاد فرماندهی و در حضور جانشین فرماندهی، اختلافات میان دو طایفه به صلح و سازش ختم شد.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان آبادان، وجود اختلافات و درگیری میان دو طایفه در هر منطقه ای علاوه بر اینکه سبب کاهش احساس امنیت و بروز تنش برای ساکنان آن مناطق می شود مشکلات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی را نیز به دنبال دارد.

تقی زاده تصریح کرد: نیروهای پلیس در تلاشند تا با اجرای هرچه بهتر طرح «شورای معتمد پلیس» ضمن شناسایی مسائل و آسیب های اجتماعی و ریشه یابی اختلافات قومی در جهت بهبود روابط و پایان دادن به اختلافات و استفاده از این پتانسیل عظیم اجتماعی در جهت پیشگیری از جرائم و آسیب های اجتماعی در محلات گام بردارد.

وی یادآور شد: بزرگان دو طایفه ضمن ابراز خرسندی و تقدیر از مجموعه نیروی انتظامی شهرستان آبادان، حضور پلیس در تمامی ایام به خصوص زمانی که برخی وقایع جامعه در آستانه بحران قرار می گیرد را مایه خیر و برکت و فراهم کردن امنیت خواندند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها