موسسه رتبه سنجی Antutu در لیست جدید خود 10 گوشی اندرویدی برتر نیمه نخست سال 2016 را روز گذشته معرفی کرد. در این لیست جهانی کمپانی سامسونگ با پنج گوشی برترین تولید کننده شناخته شده است.
کد خبر: ۹۲۱۴۱۲
10 گوشی برتر اندرویدی دنیا را بشناسید +عکس و قیمت

به گزارش جام جم کلیک ، این مرکز در لیستی که هر شش ماه یک بار منتشر می کند گوشی سامسونگ گلکسی نوت 5 را با 7.82 درصد حائز رتبه نخست دانسته است.

اما سامسونگ به این مساله اکتفا نکرده و رتبه های دو تا چهارم را از آن خود کرده است. در این لیست گوشی های سامسونگ گلکسی اس 6 ، اس 6 اج و اس 7 به ترتیب رتبه های دوم تا چهارم را به خود اختصاص داده اند.

همچنین کمپانی چینی شیائومی نیز که توانسته به خوبی نظر کاربران را تامین کند با گوشی Redmi Note 3 در جایگاه پنجم قرار دارد.

رتبه ششم و هفتم به ترتیب به گوشی های سامسونگ گلکسی اس 7 اج و میزو MX5 رسیده است در عین حال کمپانی کره ای رقیب سامسونگ یعنی ال جی نیز بی نصیب نمانده و با گوشی G3 در رتبه هشتم قرار دارد.

همچنین رتبه نهم در اختیار کمپانی چینی LeEco با گوشی 1S و رتبه آخر برترین گوشی های نیمه اول 2016 به میزو متال اختصاص یافته است.

این لیست در حالی منتشر شده است که این موسسه به صورت همزمان لیست های اختصاصی کشورهای چین ، تایوان ، هنگ کنگ ، کره جنوبی ، امریکا ، روسیه ، آلمان ، هند ، ویتنام و مالزی را منتشر کرده است و در ایالات متحده سامسونگ با 6 گوشی و نکسوس با 3 گوشی هوشمند در صدر قرار دارند.

در بازار ایران سامسونگ نوت 5 شصت و چهار گیگ 2350000 تومان ، اس 6 شصت و چهار گیگ تک سیم 1850000 تومان ، اس 6 اج شصت و چهار گیگ 2260000 تومان ، اس 7 سی و دو گیگ تک سیم 1985000 تومان ، اس 7 سی ودو گیگ تک سیم 2345000 تومان ، شیائومی Redmi Note3 یک میلیون تومان ، ال جی G3 یک میلیون و شصت هزارتومان قیمت دارند.

سامسونگ Note 5


سامسونگ اس 6


سامسونگ اس 6 اج


سامسونگ اس 7


سامسونگ اس 7 اج


میزو MX5


میزو متال


LeEco 1S


ال جی G3


شیائومی نوت 3


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
لابیا
-
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۴
۰
۰
با سامسونگ قرارداد داره!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها