وزیر اطلاعات با اشاره به دستگیری تروریست‌هایی که بتازگی از سوی وزارت اطلاعات انجام شد، اظهار کرد: بعد از اطلاع‌رسانی اخیر، پنج تا شش نفر از افراد وابسته به گروه‌های تروریستی یکی پس از دیگری در شهرهای مختلف کشور شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۲۱۳۳۳

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سیدمحمود علوی در حاشیه نشست هیات نمایندگان اتاق تهران در جمع خبرنگاران افزود: در تخلیه اطلاعاتی که از این افراد صورت گرفت برخی عوامل، سرپل‌ها و مرتبطان آنها را شناسایی کردیم و سربازان گمنام امام زمان (عج) با اشراف اطلاعاتی، در موقعیت مناسب، آنها را دستگیر خواهند کرد و اجازه واردکردن کوچک‌ترین آسیب به امنیت کشور و مردم را به آنها نخواهیم داد.

علوی گفت: بنابه دلایلی مواردی از حوادث اخیراطلاع‌رسانی شد، وگرنه قبل و بعد از این ماجرا، خانه‌هایی که در آنها ساخت بمب صورت می‌گرفت، امکاناتی که فراهم کرده بودند و مواد پیش‌ساز انفجاری را فراهم و در آنجا ترکیب می‌کردند یکی پس از دیگری شناسایی، کشف و ضبط شد و افراد دستگیر شدند.

وی افزود: این گروه‌ها عمدتا وابسته به داعش هستند، البته در مواردی گروه‌های دیگری هم بودند که خیلی معدود بود.

علوی با اشاره به تحرک اخیر گروهک تروریستی منافقین در پاریس افزود: گروهک تروریستی منافقین در عمل توان ندارد و آنچه باعث اجتماع آنها شده، نه توانمندی آنها بلکه استیصال دشمنان جمهوری اسلامی و استیصال کشوری مانند عربستان سعودی است که به هر روشی دست زده تا به جمهوری اسلامی آسیب برسانند، اما موفق نشدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها