برنامه «غذا، سلامت، زندگی» شبکه رادیویی سلامت، چهارشنبه ـ 23 تیر ماه، به موضوع «شیوه های صحیح و علمی تغذیه ای در فصل گرما» اختصاص دارد.
کد خبر: ۹۲۱۱۴۶
شیوه های صحیح و علمی تغذیه ای در فصل گرما

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه «غذا، سلامت، زندگی» که کاری از گروه تغذیه و سلامت شبکه رادیویی سلامت است، روز چهارشنبه، با حضور گلبن سهراب، دکترای تغذیه به پرسش مخاطبان دریاره موضوع «تغذیه و بیماری ها» پاسخ می دهد.

این برنامه درباره تغذیه علمی و اصولی و نیز آشنایی با گروه های مواد غذایی و منابع غذایی است.

در برنامه «غذا، سلامت، زندگی» به موضوعاتی همچون رژیم های غذایی؛ تغذیه در بیماری ها؛ تغذیه در گروه های آسیب پذیر (سالمندان، کودکان و ماداران باردار) پرداخته می شود. روزهای فرد در این برنامه درباره مباحث صنایع غذایی با هدف پرداختن به شعار سال سازمان بهداشت جهانی که؛ ایمنی غذا از مزرعه تا سفره است، صحبت می شود.

یادآور می شود، برنامه «غذا، سلامت، زندگی» شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 13:30 به مدت 30 دقیقه از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

نودول های تیروئید روی خط «مجله پزشکی»

برنامه «مجله پزشکی» شبکه رادیویی سلامت، چهارشنبه ـ 23 تیر ماه، «آشنایی با نودول های تیروئید و نحوه برخورد با آن» را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

برنامه «مجله پزشکی» که کاری از گروه بهداشت و تندرستی رادیو سلامت است، روز سه شنبه، از ساعت 15:00 به مدت 60 دقیقه با حضور دکتر فرزانه سروقدی، فوق تخصص غدد و متابولیسم به پرسش های مخاطبان صدای دانش، نشاط و آرامش درباره «نودول های تیروئید» پاسخ می دهد.

گفتنی است، به منظور ارتقای سطح سلامت جامعه و آگاهی از راه‌های پیشگیری از بیماری‌ها، برنامه «مجله پزشکی» هر روز به یکی از موضوع‌های حوزه سلامت اختصاص دارد.

درمانگران طب سنتی در«نیم نگاه»

برنامه «نیم نگاه» شبکه رادیویی سلامت، چهارشنبه ـ 23 تیر ماه، همزمان با روز طب سنتی، با حضور کارشناسان موضوع «درمانگران طب سنتی» را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

«نیم نگاه» مجله ای خبری و تحلیلی است که به بررسی موضوعات روز سلامت در ابعاد بهداشت روان، بهداشت و تندرستی، خانواده، اجتماعی و تغذیه و سلامت می پردازد.

با توجه به اینکه خدمات طب سنتی در حال حاضر توسط عده ای که ادعای طب سنتی دارند انجام می گیرد؛‌ برنامه «نیم نگاه» روز چهارشنبه، که کاری از گروه بهداشت و تندرستی است، با کارشناسی دکتر خدادوست، رئیس اداره طب سنتی وزارت بهداشت؛ دکتر ایرج خسرونیا، متخصص داخلیبه بررسی «درمانگران طب سنتی» می پردازد.

گفتنی است، برنامه «نیم نگاه» روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته، از ساعت 12 به مدت40 دقیقه، از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

سایبان آرامش و حضور صحیح در فضای مجازی

در برنامه «سایبان آرامش» شبکه رادیویی سلامت، چهارشنبه ـ 23 تیر ماه، «فضای مجازی؛ از تهدید تا فرصت؛ آشنایی با کاربردهای صحیح و حضور در فضای مجازی»، مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

برنامه «سایبان آرامش» عنوان برنامه ای از گروه بهداشت روان شبکه رادیویی سلامت است که آموزش و پیشگیری از اختلالات روان،‌ اضطراب و استرس، ‌اختلال شخصیت از جمله اهداف آن است.

برنامه رادیویی «سایبان آرامش» روز چهارشنبه با حضور دکتر فروغ اسرافیلیان، روانشناس به این پرسش های مخاطبان درباره «کاربرد و حضور صحیح در فضای مجازی(شبکه‌های اجتماعی موبایلی)» پاسخ می دهد.

در این برنامه، شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش با فرهنگ مشاوره و خدمات روانشناختی و روانپزشکی آشنا می شوند.

یادآور می شود، برنامه «سایبان آرامش» از شنبه تا چهارشنبه، ساعت 14:05 به مدت 45 دقیقه، از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم مخاطبان صدای سلامت می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها