«تور» منافقین برای هواداران ساعتی:

خاطرات دانشجوی قرقیزی از حضور در نشست پاریس+تصاویر

عضو کمیسیون امنیت ملی در گفتگو با جام جم آنلاین خواستار شد:

لزوم واکنش قاطعانه وزارت خارجه نسبت به اقدام فرانسه علیه ایران

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دهم گفت:‌ علیرغم اینکه هنوز عوامل حادثه مشخص نشده اند اما چنین اتفاقی پس از تجمع منافقین حدس و گمان ها را به این سمت می برد که احتمالا این ترور نمود عملی آن تجمع باشد و در واقع بخواهند نماد عملی از این تجمع را به ایران نشان دهند.
کد خبر: ۹۲۱۰۷۰
لزوم واکنش قاطعانه وزارت خارجه نسبت به اقدام فرانسه علیه ایران

محمد جواد جمالی در گفت و گو با خبرنگار جام جم آنلاین، با اشاره به تجمع چند روز گذشته منافقین در پاریس گفت: فرانسه خودش اعلام می کند قربانی تروریسم است اما اینگونه و در سطح وسیع و گسترده اجازه برگزاری چنین تجمعی را می دهد.

وی افزود: منافقین که خودشان مسئولیت کشتار 17 هزار ایرانی را به عهده گرفته اند و فرانسه نیز منافقین را در لیست گروههای تروریستی قرار داده و سپس خارج می کنند یک نقض غرض است .

نماینده مردم فسا ادامه داد: چطور زمانی که اتفاق تروریستی در یکی از خیابان های پاریس رخ می دهد همه بسیج شده و محکوم می کنند اما خود این کشور به منافقین اجازه برگزاری تجمع می دهد.

جمالی با اشاره به اینکه چند روز پس از تجمع منافقین شاهد سوءقصد به یک نماینده مجلس در ایران و شهادت دو نفر از همراهان وی بودیم تصریح کرد: علیرغم اینکه هنوز عوامل حادثه مشخص نشده اند اما چنین اتفاقی پس از تجمع منافقین حدس و گمان ها را به این سمت می برد که احتمالا این ترور نمود عملی آن تجمع باشد و در واقع بخواهند نماد عملی از این تجمع را به ایران نشان دهند.

عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در جلسه بعد از ظهر امروز قطعا در مورد صدور اطلاعیه ای در رابطه بااجازه پاریس برای برگزاری تجمع به منافقین تصمیم می گیریم .

وی خواستار این شد که وزارت امور خارجه واکنش قاطعانه ای نسبت به این اقدام فرانسه داشته باشد که یکی از این اقدامات از نظر وزارت خارجه می تواند احضار سفیر فرانسه باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ناشناس123
-
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
۰
۰
وزارت خارجه بعد از برجام اون یال و كوپالی كه قاطعانه برخورد میكرد رو دیگه نداره .

نیازمندی ها