مردی که پس از قهر همسرش او را با ضربه‌های چاقو به قتل رسانده بود، پس از محاکمه در دادگاه کیفری به قصاص محکوم شد.
کد خبر: ۹۲۱۰۶۳
قصاص؛ برگ آخر زندگی زوج جوان

به گزارش جام‌جم ، رسیدگی به این پرونده از دوم مهر سال 92 و در پی قتل زنی در پاکدشت در دستور کار پلیس قرار گرفت. ماموران پس از حضور در محل جنایت متوجه شدند، محمد 39 ساله پس از درگیری با همسرش او را با ضربات چاقو از پا درآورده است. متهم به قتل در محل جنایت دستگیر شد که در بازجویی‌ها گفت: به خاطر بیکار شدنم، با همسرم اختلاف داشتم که این اختلافات سرانجام به قتل منجر شد.

پس از تکمیل تحقیقات، پرونده به دادگاه کیفری استان تهران ارسال و متهم صبح دیروز در شعبه چهارم و به ریاست قاضی عبداللهی محاکمه شد. در ابتدای این جلسه مادر مقتول به عنوان اولیای دم در شکایتش گفت: دخترم به خاطر اختلافاتی که با همسرش داشت خانه را ترک کرده و نزد من آمده بود. روز حادثه محمد به در خانه‌ام آمد و سراغ مریم را گرفت. به او گفتم مریم بیرون رفته و به داخل خانه بیاید و منتظرش بماند. وقتی مریم آمد، آنها با هم درگیر شدند. محمد چاقویی برداشت و دو ضربه به دخترم زد و او را کشت. با دیدن این صحنه در خانه را قفل کرده و موضوع را به پلیس اطلاع دادم. برای اجرای حکم قصاص حاضرم تفاضل دیه را پرداخت کنم.

در ادامه رئیس دادگاه با تفهیم اتهام به محمد، از او خواست به دفاع از خود بپردازد. مرد همسرکش هم با قبول اتهامش گفت: مریم را دوست داشتم و نمی‌خواستم او را بکشم. من کارگر مغازه نان فانتزی بودم و چند روز قبل از قتل بیکار شدم. از همان زمان اختلاف‌های من و مریم شروع شد. او سر هر موضوعی دعوا به راه می‌انداخت و می‌گفت من بی‌دست و پا و بی‌عرضه هستم.

وی ادامه داد: 25 روز قبل از قتل، مریم قهر کرد و به خانه مادرش رفت. خیلی تلاش کردم تا او را به خانه بازگردانم که نشد. روز حادثه به دنبالش رفتم اما خانه نبود. منتظرش ماندم. وقتی آمد به مرده و زنده من فحاشی کرد. عصبانی شدم و چاقویی از آشپزخانه برداشتم و چند ضربه به مریم زدم. من او را دوست داشتم و نمی‌خواستم او را بکشم. از کار خود پشیمانم. پس از آخرین دفاعیات متهم و وکیل مدافعش، قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها