طبق نوشته روزنامه آس اسپانیا، زیدان ، سرمربی رئال‌مادرید در گفت‌وگوی تلفنی با پرس، مدیر باشگاه گفت: اگر فقط لوریس خریداری شود، کافی است و دیگر هیچ توقعی ندارم. لوریس درخششی خیره‌کننده در یورو داشت و بخوبی می‌تواند خیال رئال را برای چارچوب دروازه راحت کند. رئال‌مادرید تا حدودی از به خدمت گرفتن دخیا ناامید شده و مشخص نیست بتواند این دروازه‌بان اسپانیایی را به قرارداد رسمی راضی کند. لوریس از وکیل خود خواسته پیغامش را به رئال‌مادرید برساند. پیغام او کوتاه اما صریح است: بگذارید یورو 2016 تمام شود. قیمت من را هنوز نمی‌دانید!
کد خبر: ۹۲۰۱۶۸

توافق وکیل پوگبا با منچستریونایتد

ستاره فرانسوی یوونتوس از طریق وکیل خود به توافق اولیه با منچستریونایتد دست یافته است. باشگاه منچستریونایتد به وکیل پوگبا اعلام کرده حاضر است مبلغ 5/13 میلیون یورو در سال به صورت خالص و معاف از مالیات به پوگبا بپردازد. این رقم بیش از پیشنهاد رئال‌مادرید بوده و مشخص است وکیل، این بازیکن را برای عقد قرارداد مجاب خواهد کرد. مقامات باشگاه منچستریونایتد نیز از خرید قطعی پوگبا اطمینان کامل دارند، اما هنوز به مرحله عقد رسمی قرارداد با او نرسیده‌اند. رقمی که منچستریونایتد پیشنهاد کرده با احتساب حقوق هفتگی و امتیازات مالی در نظر گرفته شده برای یوونتوس، معادل 200 میلیون یورو می‌شود که کاملا غیرمنطقی است و واکنش تند بسیاری از خبرنگاران و کارشناسان دنیای فوتبال را به همراه داشته است.

روده: از دورتموند به تیم ملی آلمان می‌رسم

سباستین روده، هافبک دو فصل گذشته بایرن مونیخ می‌خواهد به خواسته خود یعنی راهیابی به تیم ملی فوتبال آلمان از طریق تیم جدید باشگاهی‌اش برسد. او بلافاصله بعد از انتهای فصل قبل جزو نخستین نفراتی بود که از بایرن جدا شد تا از نیمکت‌نشینی در این تیم خلاص شود. روده که با دورتموند قرارداد بسته، بعد از بازی اخیر دوستانه تیمش گفت: می‌خواهم بازیکن کلیدی دورتموند شوم و به تیم ملی برسم.

توصیه هواداران من‌سیتی به گواردیولا

هواداران منچسترسیتی خطاب به پپ گواردیولا توصیه‌هایی غیردوستانه کردند. یکی از انجمن‌‌های هواداری بزرگ منچسترسیتی که اعضای بی‌شمار در شهر خود و حتی خارج از آن دارد، نامه‌‌ای از طریق اینترنت برای خالق تیکی‌تاکا نوشت و به وی هشدار داد. در بخشی از این نامه خطاب به مربی 45 ساله اسپانیایی عنوان شده در کنار استفاده از تمام تجربیات قبلی، خود را با شرایط خاص انگلیس وفق دهد تا بتواند مربی موفقی برای آبی‌های آسمانی شود. در این نامه نوشته شده در انگلیس نباید اسپانیایی بود!

خداحافظی چک از چک

پتر چک، دروازه‌بان 34 ساله تیم ملی جمهوری چک از بازی‌های ملی خداحافظی کرد. دروازه‌بان حال حاضر آرسنال در 34 سالگی تصمیم به این کار گرفت تا در بازی‌های باشگاهی به زندگی حرفه‌ای خود ادامه دهد. جمهوری چک در یورو 2016 با اسپانیا، کرواسی و ترکیه همگروه بود و با سه باخت وداع تلخی با یورو داشت. چک بعد از حذف از یورو خبر خداحافظی از تیم ملی را اعلام کرده بود که در نهایت دیروز به صورت رسمی وداع خود را اعلام کرد. چک طی 14 سال 114 بار در میادین با پیراهن ملی حاضر شد.

رونالدینیو: مسی وارد بحران نمی‌شود

ستاره سابق برزیل و بارسلونا از کاپیتان تیم‌ملی آرژانتین حمایت کرد. رونالدینیو، ستاره سابق بارسلونا در جدیدترین مصاحبه خود به حمایت از لیونل مسی، فوق‌ستاره آرژانتینی بارسا پرداخت. ستاره سابق تیم‌ملی برزیل گفت: مسی با این که از بازی‌های ملی خداحافظی کرد، اما بسیار سخت است که بهترین بازیکن جهان در بحران قرار بگیرد. ستاره 36 ساله سابق بارسلونا درباره تیم آینده‌اش گفت: من بعد از این تیمی را نمی‌شناسم که بتوانم در ترکیب آن از دنیای فوتبال خداحافظی کنم.

ماتراتزی: حماقت کردم

مارکو ماتراتزی، مدافع سابق تیم ملی ایتالیا تاکید کرد که در درگیری‌اش با زین‌الدین زیدان در فینال جام‌جهانی 2006، به مادر این اسطوره فرانسوی توهین نکرده بود. در آن دیدار که آخرین بازی دوران حرفه‌ای زیدان بود و با پیروزی ایتالیا در ضربات پنالتی به پایان رسید، درگیری ماتراتزی و زیدان در نهایت با ضربه سر ستاره فرانسوی به سینه مدافع ایتالیایی تمام شد؛ حرکتی که یک کارت قرمز برای زیدان به همراه داشت و فرانسه را از جام قهرمانی دور کرد. در دهمین سالگرد آن اتفاق، ماتراتزی با نشریه فرانسوی اکیپ صحبت کرد: تصمیم گرفتم در این مورد یک کتاب بنویسم، زیرا هر کسی که من را می‌بیند، می‌پرسد چه چیزی به زیدان گفتم که آن واکنش را نشان داد. حرفی که زدم واقعا احمقانه بود، اما حرف من نباید آن واکنش را به همراه می‌داشت. در هر شهری که زندگی کنید بدتر از این می‌شنوید. چیزی که من گفتم، به خواهر او اشاره داشت، نه مادرش؛ برخلاف چیزی که در روزنامه‌ها خواندم. مادر من وقتی 15 ساله بودم، از دنیا رفت و من هرگز آن‌قدر احمق نمی‌شوم که به مادر او توهین کنم. هرگز نفهمیدم چرا آن اتفاق تا این اندازه جنجالی شد. تنها چیزی که می‌خواهم از آن دیدار به‌یاد داشته باشم، گلی است که به ثمر رساندم.

بونوچی با یووه تمدید می‌کند؟

پس از رد پیشنهاد 60 میلیون یورویی منچسترسیتی، باشگاه یوونتوس قصد دارد با لئوناردو بونوچی برای تمدید قرارداد وارد مذاکره شود. پپ گواردیولا علاقه زیادی به این مدافع ایتالیایی دارد و نمایش‌های خوب بونوچی در یورو 2016، توجهات بیشتری را به سوی او جلب کرد. گفته می‌شد منچسترسیتی آماده است تا با پیشنهادی 60 میلیون یورویی، این ملی‌پوش ایتالیایی را به خدمت بگیرد. اما نشریه تورینی توتو اسپرت دیروز نوشت نه باشگاه یوونتوس و نه خود این بازیکن، علاقه‌ای به این انتقال ندارند. در مقابل، آنها قصد دارند در چند هفته آینده برای تمدید قرارداد با دستمزد بالاتر، وارد مذاکره شوند. این در حالی است که بونوچی سال گذشته قراردادش را تا سال 2020 تمدید کرده بود. براساس گزارش‌ها، منچسترسیتی حاضر بود دستمزدی هشت میلیون یورویی به او بپردازد؛ اما یوونتوس دستمزد 5/4 میلیون یورویی برای او در نظر گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها