آخرین آمار فروش فیلم‌ها تا پایان تعطیلات عید سعید فطر از سوی پخش‌کنندگان اعلام شد.
کد خبر: ۹۱۹۹۷۵

به گزارش ایسنا، علی سرتیپی مدیر شرکت پخش «فیلمیران» مجموع فروش «دراکولا»ی رضا عطاران را پس از 9 روز نمایش، یک میلیارد و 270 میلیون تومان اعلام کرد. او که تهیه‌کنندگی این فیلم را هم به عهده دارد، فروش این فیلم را فقط در شب گذشته (17تیرماه) 160میلیون تومان عنوان کرد.

«دراکولا»با 25 سالن نمایش در تهران، یک میلیارد تومان و با داشتن ده سالن در دیگر شهرها، 270 میلیون تومان فروش داشته است.

فیلم «بارکد» به کارگردانی مصطفی کیایی، در آستانه‌ فروش چهار میلیاردی است. سرتیپی با اشاره به این فیلم، مجموع فروشش را پس از چهار هفته نمایش و با در اختیار داشتن 50 سالن، سه میلیارد و 980 میلیون تومان عنوان کرد که از این مقدار، دو میلیارد و 800 میلیون تومان آن متعلق به فروش تهران و یک میلیارد و 180 میلیون تومان آن فروش دیگر شهرهای آن است.

«ایستاده در غبار» به کارگردانی محمدحسین مهدویان، دیگر فیلمی که پخش آن را فیلمیران به عهده دارد،820 میلیون در تهران و 140 میلیون تومان در شهرستان‌ها فروش داشته است. سرتیپی مجموع فروش «ایستاده در غبار» را که از 19 خردادماه اکران شده است و درباره‌ زندگی جاویدالاثر احمد متوسلیان است 960 میلیون تومان با در اختیار داشتن 41 سالن نمایش اعلام کرد.

مدیر شرکت فیلمیران از فروش سه‌میلیارد و 40 میلیون تومانی «رسوایی 2» آخرین ساخته‌ مسعود ده‌نمکی خبر داد. این فیلم دو ماه پس از اکرانش و با داشتن 13 سالن، یک میلیارد و 700 میلیون تومان در تهران و یک میلیارد و 340میلیون تومان در دیگر شهرها فروش داشته است.

غلامرضا فرجی، مدیر پخش حوزه هنری، فروش فیلم «زاپاس» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد را 300 میلیون تومان اعلام کرد.

«آااادت نمی‌کنیم» به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان نیز پس از 28 روز نمایش، به مجموع فروش یک میلیارد و 427 میلیون تومانی رسیده است. احمد مختاری، مدیر پخش «هدایت فیلم» فروش این فیلم را در تهران با داشتن 12سالن، یک میلیارد و 107 میلیون تومان و در دیگر شهرها با داشتن 30 سالن 320‌میلیون توان اعلام کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها