سی ان ان اعلام کرد: به تصویر تازه ای از تیراندازی مرگبار پلیس آمریکا در « باتن روژ » در ایالت لوئیزیانای دست یافته است.
کد خبر: ۹۱۹۶۳۰
انتشار تصویری دلخراش از خشونت پلیس آمریکا + فیلم

به گزارش جام جم آنلاین ، شبکه تلویزیونی سی ان ان اعلام کرد این شبکه تلویزیونی به تصویر تازه ای از تیراندازی مرگبار پلیس آمریکا در « باتن روژ » در ایالت لوئیزیانای دست یافته است.

در این تصویر بسیار دلخراش که موجی از خشم مردم همراه با تظاهرات را در پی داشته است، دو مامور پلیس فردی سی و هفت ساله به نام آلتین استرلینگ را روی زمین می خوابانند که او در آن حالت تقلا می کند.

در این تصاویر صدای فریاد و سپس تیراندازی شنیده می شود.طولی نمی کشد که این فرد کشته می شود.

در این لحظه یکی از ماموران از داخل جیب فرد کشته شده، چیزی برمی دارد. شاهدان می گویند پلیس از داخل جیب فرد تفنگ بود.

ویدئوی دیگری در مورد این حادثه در رسانه های مجازی آمریکا منتشر شد که سیزده ثانیه بیشتر است.

در این تصویر جدید که شروع تصویر برداری آن زودتر انجام شده بود دو مامور نشان داده می شوند که روبروی این فرد سی و هفت ساله یعنی استرلینگ هستند.

وی به وسیله یکی از این ماموران روی کاپوت ماشین کشیده و نقش بر زمین می شود.

وقتی دو مامور بالای سر استرلینگ هستند فردی درباره وجود تفنگ فریاد می زند که یکی از ماموران تفنگ را از جیب خود در می آورد. هر دو ویدئو تنها بخشی از فاجعه را به تصویر کشیدند و کامل نیستند.

تحقیق فدرال در آمریکا در این باره آغاز شده است.

همچنین خبرگزاری فرانسه از واشنگتن گزارش داد در پی قتل یک مرد سیاهپوست سی دی فروش در بیرون یک فروشگاه در شهر باتون روژ در ایالت لوئیزیانا که به ضرب گلوله یک مامور پلیس کشته شد ، تظاهراتی علیه بی‌رحمی پلیس علیه مظنونان سیاهپوست در این شهر برگزار شد.

فیلمی که یک شاهد از این حادثه گرفته بود و در شبکه های مجازی منتشر شد نشان داد یک افسر پلیس اوایل سه شنبه به دنبال یک مرد درشت هیکل و بلند قد سیاهپوست می دود و سپس یک مامور پلیس دیگر او را به زمین می زند و در نهایت چهار گلوله به او شلیک می کند. هر دو افسر پلیس در این حادثه سفید پوست بودند.

در این فیلم صدای شاهدانی نیز به گوش می رسد که از مشاهده این صحنه ابراز شگفتی می کنند.

پلیس در شهر باتون روژ، مرکز و دومین شهر بزرگ ایالت لوئیزیانا ، این مرد را آلتون استرلینگ، 37 ساله معرفی و اعلام کرد دو افسر پلیس «با مقتول در پارکینگ فروشگاه برخورد کردند.»

در بیانیه پلیس گفته شد تیراندازی ساعت 12 و 35 دقیقه روز سه شنبه و پس از آن رخ داد که یک فرد ناشناس در تماس تلفنی با پلیس اعلام کرد مردی با اسلحه وی را تهدید کرده است.

این بیانیه افزود :«میان استرلینگ و افسران پلیس مجادله ای روی داد.



استرلینگ در این مجادله هدف گلوله قرار گرفت و در محل جان سپرد.»

حدود 100 نفر ، از جمله دوستان بستگان استرلینگ، سه شنبه شب در بیرون فروشگاهی که حادثه در پارکینگ آن روی داده بود تظاهرات کردند و برخی از آنها خیابان ها را بستند.

تظاهر کنندگان دست نوشته هایی با خود حمل می کردند که روی آنها نوشته بود: «زندگی سیاهپوستان نیز ارزش دارد» و «دست ها بالا، شلیک نکنید».

روی برخی از دست نوشته ها، نوشته شده بود، «عدالت برای آلتون» و «عدالت برای مرد سی دی فروش».

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها