فیلم این پسربچه 10 ساله اندونزیایی را که در این سن 192 کیلو گرم وزن دارد ، با هم می بینیم.
کد خبر: ۹۱۹۱۷۲
فیلم کودک 10ساله با 192 کیلوگرم وزن

این کودک که "آریا برمان" نام دارد، در زمان حاضر به توصیۀ پزشکان ناچار شده است تنها برنج سیاه مصرف کند.

با توجه به این که لباسی اندازۀ این پسر وجود ندارد، وی تنها "سارونگ" که لباس محلی اندونزیایی است، می پوشد که این لباس، تنها نیم تنۀ پایین او را می پوشاند.

به نوشتۀ وبگاه لایف، این پسر، به سبب وزن زیاد قادر به دوش گرفتن نیست و برای دوش گرفتن، مادرش بر روی او آب می ریزد و او را می شوید، چرا که او به تنهایی قادر نیست روی پای خود بایستد و راه برود و به سختی می تواند تعادل خود را حفظ کند، به همین سبب مدرسه رفتن برای او دشوار است و او حتی با مشکلات تنفسی نیز دست به گریبان است.

مادر آریا می گوید: او از کودکی، اشتهای فراوان داشت و اکنون نگران سلامتیش هستم و نمی دانم چطور وزن او را کنترل کنم.

پدر و مادر آریا، از دو سالگیش متوجه چاقی بیش از حد فرزندشان شدند، اما چندان توجهی به آن نکردند، ولی با رسیدنش به پنج سالگی، به این نتیجه رسیدند که برای درمان این معضل، باید به پزشکان متوسل شوند.

پزشکان اندونزیایی پس از معاینه او، هیچ نارسایی در سلامتی او نیافتند، اما در هر صورت چاقی مفرط مشکلات زیادی برای او به وجود آورده است، به همین سبب، پدر و مادرش، محدودیت های شدید غذایی به او تحمیل کردند، تا جایی که اکنون فقط برنج سیاه می خورد.

آریا روزانه، پنج وعده غذا می خورد، اما مادرش می گوید که او می تواند روزانه به اندازه دو مرد بالغ غذا بخورد و آن ها نمی توانند کاری برای گرسنگی همیشگی او بکنند، به طوری که حتی برای تامین غذای او زیر بار قرض رفته اند.

آریا، فرزند دوم خانواده است و در هنگام تولد، 3.2 کیلوگرم وزن داشت. والدین آریا امیدوارند که وی بتواند با رعایت رژیم غذایی سخت، مشکلات را پشت سر بگذارد و زندگی طبیعی داشته باشد.


منبع: العالم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها