برنامه «پشت پلک صبح» شبکه رادیویی سلامت، بامداد دوشنبه ـ 14 تیر ماه با موضوع «ایمنی جاده ها» تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می‌شود.
کد خبر: ۹۱۸۸۱۴
ایمنی جاده ها زیر ذره بین رادیو سلامت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، «پشت پلک صبح» عنوان برنامه ای از رادیو سلامت است که می کوشد فضایی آرام را برای لحظه های شبانگاهی شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش به ارمغان آورد.

این برنامه شبانگاهی بامداد دوشنبه که کاری از گروه سلامت اجتماعی این شبکه رادیویی است با حضور سرهنگ جهانگیری، معاون عملیات ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا به این سوال که «با توجه به سفرهای بین شهری ایمنی جاده ها را در سفرهای سلامت چگونه ارزیابی می کنید؟» پاسخ می دهد.

«پشت پلک صبح»، جنگی شبانه در راستای رعایت حقوق شهروندی متقابل و افزایش آگاهی اجتماعی است که از بخش های مختلف و متنوعی همچون گفتار، گزارش، ترانه و تصنیف، نمایش و کارشناسی تشکیل شده است.

یادآور می شود، برنامه «پشت پلک صبح» در راستای ارتقای دانش مخاطبان در حوزه سلامت و تغییر نگرش در افراد شب کار، هر شب از 30 دقیقه بامداد به مدت 120 دقیقه،از موج اف. ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان شبکه رادیویی سلامت می شود.

شهرداری ها و حمل و نقل و ترافیک در «افق روشن»

برنامه «افق روشن» شبکه رادیویی سلامت، دوشنبه ـ 14 تیر ماه، با موضوع «شهرداری ها و حمل و نقل و ترافیک» تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

برنامه «افق روشن» عنوان برنامه ای از گروه اجتماعی رادیو سلامت است که به مهم ترین موضوعات سلامت اجتماعی در سطح کلان می پردازد.

افزایش کیفیت و تسهیل حمل و نقل درون شهری وظیفه ذاتی شهرداریهاست و طبق مصوبه سال گذشته هیات دولت باید ایمنی و کاهش تصادف.مدیریت تقاضای سفر و مدیریت یکپارچه حمل و نقل بار و مسافر در شهر ها به انجام رسانند.

در همین ارتباط، در برنامه «افق روشن» روز دوشنبه، از ساعت 9:05 به مدت 45 دقیقه با حضور امیر جعفرپور، مدیرکل حمل و نقل و ترافیک سازمان شهرداریها و مهندس وحیدی کیا، معاون حمل و نقل تبری به موضوع «شهرداری ها و حمل و نقل و ترافیک» پرداخته می شود.

این برنامه رادیویی در قالبی گفتگو محور سعی در تبیین موضوعات مرتبط با سلامت اجتماعی دارد و می کوشد تا در خصوص محیط زیست، حقوق شهروندی و .... به مخاطبان آگاهی رسانی کند.

گفتنی است، برنامه «افق روشن» روزهای شنبه به موضوعات ‏زیست‌محیطی، دوشنبه‌ها به حقوق شهروندی و آموزش شهروندی و چهارشنبه‌ها به فضاهای شهری عمومی اختصاص دارد.‎

سالمندی و فصل گرما در «شور زندگی»

«سبک زندگی دوران سالمندی؛ سالمندی و فصل گرما» موضوعی است که برنامه «شور زندگی» شبکه رادیویی سلامت، دوشنبه ـ 14 تیر ماه آن را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

«شور زندگی» عنوان برنامه ای از گروه بهداشت روان رادیو سلامت است که سوالات و پرسش های مخاطبان در حوزه سبک زندگی سالمندان را با حضور کارشناسان و مسئولان این حوزه، مورد بررسی و تحلیل قرار می دهد.

در همین راستا، این برنامه رادیویی روز دوشنبه، با حضور دکتر طاهری، متخصص طب سالمندان به این پرسش که «سالمندی و فصل گرما» پاسخ می دهد.

موضوعات محوری این برنامه عبارتند از: تعریف سالمندی، تغییرات روانی و رفتاری سالمندی، ویژگی ها و مشکلات دوران سالمندی، تعامل سالمند و اجتماع، تنهایی و ازدواج سالمندان، لزوم توانمندسازی سالمندان.

برنامه «شور زندگی»، روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه هر هفته، از ساعت 10:30 بر روی موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز پخش می شود.

«خونه زندگی» و عادت به زندگی مجازی

شبکه رادیویی سلامت، دوشنبه ـ 14 تیر ماه در برنامه «خونه زندگی»، به موضوع «عادت به زندگی مجازی و تاثیر آن بر خانواده» خواهد پرداخت.

عادت های افراطی مجازی تاثیر مخربی بر روابط می گذارد.

در همین ارتباط، برنامه «خونه زندگی» که کاری از گروه خانواده این شبکه رادیویی است روز دوشنبه با حضور دکتر سیاوش چگینی، روان شناس به سوالات شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش در خصوص « عادت به زندگی مجازی و تاثیر آن بر خانواده» پاسخ می دهد.

این برنامه از بخش های مختلف و متنوعی همچون آموزش آشپزی در قالب نمایش خانوادگی، گزارش مردمی و پیامک همسایگان برنامه، پزشک خانواده با موضوع درمان های ضروری و پخش تماس های مردمی تشکیل شده است.

گفتنی است، برنامه «خونه زندگی»، از شنبه تا پنجشنبه هر هفته در قالب یک نمایش رادیویی از ساعت 10:30 به مدت 80 دقیقه از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها