رئیس سازمان مدیریت بحران از نظارت و کنترل بر قیمت مواد خوراکی در طول مسیر سفر شهروندان بویژه استان‌های شمالی خبر داد و افزود: قطعا برای رفاه حال مسافران نظارت و کنترل ویژه‌ای بر مواد غذایی انجام خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۸۶۳۹

به گزارش ایسنا، اسماعیل نجار افزود: با اتمام ماه مبارک رمضان و همزمانی تعطیلات تابستانی با تعطیلات عید سعید فطر، بسیاری از شهروندان علاقه‌مند خواهند بود سفرهایی به اقصی نقاط کشور داشته باشند؛ لذا تمامی دستگاه‌های اجرایی کشور امکانات خود را برای تسهیل این سفرها بسیج خواهند کرد.

رئیس سازمان مدیریت بحران با اشاره به این که در ایام تعطیلات تابستان تعداد زیادی از مردم کشورمان به استان‌های شمالی سفر دارند، ادامه داد: جذابیت طبیعت این استان‌ها باعث می‌شود تعداد زیادی از شهروندان به این منطقه از کشور سفر کنند؛ لذا حجم ترافیکی جاده‌های منتهی به استان‌های شمالی پرحجم می‌شود. بر همین اساس دستگاه‌های اجرایی تمهیدات ویژه‌ای را در این معابر اتخاذ می‌کنند.

نجار تاکید کرد: مسافران می‌توانند با توزیع سفر و حفظ آرامش در طول مسیر به کاهش حجم ترافیک در جاده‌ها کمک کنند. در استان‌های شمالی نیز شرایط برای میزبانی از مسافران تابستانی فراهم و تلاش شده امنیت سواحل همانند سال گذشته به‌طور کامل مدنظر قرار گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها