سادیو مانه، ستاره ساوتهمپتون با قراردادی 5 ساله به ارزش 30 میلیون پوند رسما به لیورپول پیوست تا نخستین خرید بزرگ یورگن کلوپ در این تیم باشد. این بازیکن 24 ساله سومین خرید گرانقیمت تاریخ باشگاه لیورپول به شمار می‌آید. آندی کارول با 35 میلیون پوند و کریستیان بنتکه با 32 میلیون پوند گرانترین بازیکنان تاریخ قرمزپوشان آنفیلد هستند.
کد خبر: ۹۱۷۸۶۴

این بازیکن سنگالی قدرت و سرعت بالایی دارد. او در دو فصل اخیر رقابتهای لیگ جزیره توانست 21 گل برای ساوتهمپتون به ثمر برساند و از منچستر یونایتد هم پیشنهاد داشت اما در نهایت این لیورپول بود که توانست او را جذب کند. یورگن کلوپ، سرمربی قرمزپوشان آنفیلد درباره مانه گفت: چهار سال است که مانه را زیر نظر دارم و دوست دارم که این بازیکن را به تیمم بیاورم. از المپیک 2012 تا الان به دنبال این بازیکن هستم. خود مانه هم دوست داشت که به لیورپول بیاید و به همین خاطر مشکلی برای انتقال نداشتیم و در نهایت این بازیکن را جذب کردیم. اطمینان دارم که او خرید خوبی برای ما خواهد بود.

ایگواین با ناپولی تمدید نکرد

گونسالو ایگواین قصد تمدید قرارداد با ناپولی ایتالیا را ندارد و از طریق برادر و وکیلش نیکلاس ایگواین با باشگاه اتلتیکومادرید سرگرم مذاکره است. دیگو سیمئونه سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال اتلتیکومادرید از مقامات اتلتیکو خواسته هر طور شده او را به خدمت بگیرند و نام این بازیکن را در فهرست نیازهای قطعی و جدی خود وارد کرده است. هواداران رئال مادرید مذاکره ایگواین با اتلتیکومادرید را تاب نیاورده و امروز مقابل ویسنته کالدرون، استادیوم اختصاصی اتلتیکو تجمع کرده و علیه ایگواین و برادرش شعار دادهاند.

حمایت سوارس از مسی

لوئیس سوارس، ستاره اروگوئهای تیم فوتبال بارسلونا در مصاحبه با ال موندو دپورتیوو کاتالونیا گفت: مسی بدون هیچ تردیدی بهترین ستاره دنیای فوتبال است، مردم هر چه میخواهند بگویند، او بهترین در جهان فوتبال است. بازیکن کلیدی تیم فوتبال بارسلونا افزود: این چیزی نیست که من بگویم. رقبای مسی مثل رونالدو هم به خوبی میدانند که او بهترین است و در اصل، هیچ رقیبی ندارد، مسی تکرار ناشدنی است و اگر یک پنالتی در کوپا آمهریکا از دست داده دلیل نمیشود او را بیتعصب یا کمکار خطاب کنیم، مردم آرژانتین پس از خداحافظی مسی با تیم ملی مدام پیغام دلجویی میفرستند اما باید زمانی که به او توهین میکردند فکر این روزها را هم میکردند.

کانته، در فهرست زیدان

انگولو کانته، ستاره 25 ساله لسترسیتی در ترکیب تیم ملی فوتبال فرانسه خوش درخشیده و زیدان بر این باور است که این جوان آینده بسیار درخشانی خواهد داشت. سرمربی رئال مادرید در نامهای خطاب به فلورنتینو پرس، مدیرعامل باشگاه رئال مادرید به او نوشته است: وقت آن رسیده که بالاخره جای خالی ماکلهله را پر کنید و من کانته را به شما پیشنهاد میکنم، اگر بتوانم از اختیارات خود استفاده کنم باید بگویم که این تا مرز یک دستور جدی است و بدون او باید راهحل دیگری برای تیم پیدا کنم. ساعتی پس از دریافت نامه زیدان، مدیرعامل باشگاه رئال مادرید دستور اکید برای بررسی نحوه خرید کانته را صادر کرده است.

پپ به دنبال جذب کلودیو براوو

پپ گواردیولا هدایت منچسترسیتی را بر عهده گرفته است و به دنبال تغییرات اساسی در این تیم است. یکی از بازیکنانی که در فهرست فروش گواردیولا قرار گرفته، جو هارت، سنگربان باتجربه سیتی است که با نمایشی ضعیف در یورو 2016 ثابت کرد شایسته قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم گواردیولا را ندارد. روزنامه دیلی میل انگلیس اعلام کرد کلودیو براوو، دروازهبان مورد علاقه گواردیولا است و این سرمربی اسپانیایی از سران سیتی خواسته است مذاکرات خود را با این دروازهبان شیلیایی آغاز کنند. براوو دو سال است برای بارسلونا بازی میکند و عملکرد درخشانی در خط دروازه این تیم داشته است. او در بازی با پا مهارت بالایی دارد و این یکی از فاکتورهای اساسی گواردیولا برای یک دروازهبان است. براوو چند روز پیش توانست با تیم ملی فوتبال شیلی قهرمانی در کوپا آمهریکا را به دست آورد و به عنوان بهترین دروازهبان جام انتخاب شد.

رونمایی از تندیس مسی در بوئنوس آیرس

لیونل مسی بعد از این که نتوانست با تیم ملی فوتبال آرژانتین قهرمانی در کوپا آمهریکا را به دست آورد، تصمیم گرفت از بازیهای ملی خداحافظی کند. این تصمیم مسی باعث ناراحتی هواداران تیم ملی آرژانتین شده است تا جایی که مردم آرژانتین در این چند روز اخیر از شیوههای مختلفی برای منصرف کردن مسی از تصمیم خود استفاده کردند. در شهر بوئنوسآیرس نیز از تندیس مسی رونمایی شد و افراد بسیاری در این مراسم شرکت کردند تا نشان دهند که علاقه زیادی به کاپیتان خود دارند. در این مراسم، رودریگس لاریتا، رئیس بخش بوئنوس آیرس هم شرکت کرد و او شخصا از مسی خواست تا از تصمیم خود برای کنارهگیری از تیم ملی آرژانتین صرف نظر کند. افرادی که در این مراسم حضور داشتند نیز با گرفتن عکس یادگاری در کنار تندیس مسی و منتشر کردن آن در فضای مجازی، از ستاره محبوب خود خواستند که در تیم ملی بماند.

ماسکرانو جایی نمیرود

پس از جدایی دنی آلوز و پیوستنش به یوونتوس، اخباری مطرح شد مبنی بر اینکه خاویر ماسکرانوی آرژانتینی هم از جمع آبیواناریها جدا و به آلوز در یووه ملحق میشود. این در حالی است که پیش از این حتی برخی رسانهها از توافق سه ساله ماسچرانو با یووه خبر داده بودند. آریدو باریدا، مدیر ورزشی تیم فوتبال بارسلونا در گفتوگو با شبکه تلویزیونی «رای» ایتالیا گفت: چیزی که قطعی است، این است که ماسکرانو فصل آینده برای یوونتوس بازی نخواهد کرد. خاویر در کنار ما خواهد ماند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها