برنامه «صبح و زندگی» شبکه رادیویی سلامت، پنجشنبه ـ 10 تیر ماه، به موضوع «گشاده رویی» می پردازد.
کد خبر: ۹۱۷۷۷۸
گشاده رویی در «صبح و زندگی»

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، «صبح و زندگی» عنوان برنامه ای از گروه سلامت اجتماعی شبکه رادیویی سلامت، به تهیه‌کنندگی «سیما غفاری» و گویندگی «مصطفی مصطفوی» از ساعت 7:05 دقیقه به مدت 80 دقیقه از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

خیلی از مواقع با داشتن روی گشاده و لبخند بر لب می توان از خشم و بداخلاقی و .....جلوگیری کرد؛ از این رو، این برنامه رادیویی پنجشنبه با حضور حجت الاسلام بهشتی، کارشناس مذهبی و موضوع «گشاده رویی» به این پرسش که «روی خوش مغازه دار چقدر برامون اهمیت دارد؟» پاسخ می دهد.

گفتنی است، موضوعات این برنامه بر اساس نیاز مخاطبان و دغدغه های شنوندگان از جمله محیط زیست، ترافیک، بیماری ها و غیره انتخاب می شود.

مهار بیابان زدایی روی خط رادیو سلامت

در برنامه «چشم انداز» شبکه رادیویی سلامت، جمعه ـ 11 تیر ماه، با حضور کارشناسان موضوع «سیاستهای ابلاغی محیط زیست ؛ مهار بیابان زدایی»، مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

«چشم انداز» برنامه ای گفت و گو محور است با هدف بررسی اسناد بالا دستی سلامت که با نگاه به سند چشم انداز، سیاست های برنامه های توسعه ابلاغی سلامت کشور و برنامه های اجرایی را در راستای تحقق اهداف اسناد سلامت، بررسی می کند.

با توجه به اینکه یکی از سیاست های ابلاغی رهبری در مورد محیط زیست، در مورد مهار بیابان زدایی است، این برنامه، روز جمعه، با حضور دکتر فرود شریفی، قایم مقام دبیر ستاد توسعه فناوری های آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و دکتر اسماعیل کهرم، استاد محیط زیست به بررسی «برنامه ریزی های سازمان های اجرایی و نحوه پیشرفت موارد تعیین شده» می پردازد.

گفتنی است، برنامه «چشم انداز» کاری از گروه اجتماعی شبکه رادیویی سلامت است که روزهای جمعه هر هفته از ساعت 22 به مدت 55 دقیقه، از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

«نفس دوم» از سبک زندگی سالم و ورزش می گوید

برنامه «نفس دوم» شبکه رادیویی سلامت، پنجشنبه ـ 10 تیر ماه، موضوع «سبک زندگی سالم و ورزش» تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

مجله پزشکی و ورزشی «نفس دوم» با انگیزه تشویق مردم به ورزش های گروهی و همگانی با بخش هایی همچونیک نکته کوتاه اما شنیدنی، آشنایی با بازی های گروهی، پرسش و پاسخ و ... از شبکه رادیویی سلامت روی آنتن می رود.

این برنامه، پنجشنبه، با حضور دکتر امیر مردانی، متخصص پزشکی ورزشی به موضوع «سبک زندگی سالم و ورزش» می پردازد.

گفتنی است، برنامه «نفس دوم» به تهیه کنندگی شهرام زین العابدین، کاری از گروه بهداشت و تندرستی شبکه رادیویی سلامت، پنج شنبه هر هفته، از ساعت 9:05 روی آنتن می رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها