شبکه رادیویی سلامت، دوشنبه ـ هفتم تیر ماه، دربرنامه«سپهر دانش» به موضوع «گوش و حلق و بینی» می پردازد.
کد خبر: ۹۱۷۰۰۵
سپهر دانش از بیماری های گوش و حلق و بینی می گوید

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، «سپهر دانش» عنوان برنامه ای از گروه بهداشت و تندرستی رادیو سلامت است که روز دوشنبه، از ساعت 22:05 به مدت 100 دقیقه با حضور دکتر سید هادی صمیمی اردستانی، متخصص گوش و حلق و بینیبه موضوع «بررسی موردی اورژانس های گوش و حلق و بینی» می پردازد.

این برنامه شامل بخش‌های گوناگونی نظیر شرح حال و معاینه بالینی، معرفی دستاوردهای علمی مراکز دانشگاهی و گزارش شبانه از بیمارستان ها و .. است.

گفتنی است، شنوندگان با ارسال پیامک به شماره 30000102 و تماس با شماره 22021954 به سوالات مطرح شده در برنامه پاسخ می دهند و گاهی نیز با ارسال دلنوشته های پیامکی خود با این برنامه ارتباط برقرار می کنند.

«سایبان آرامش» و وقتی حالِ مان خوب نیست

در برنامه «سایبان آرامش» شبکه رادیویی سلامت، سه شنبه ـ هشتم تیر ماه، «مراجعه به مشاوران سلامت معنوی»، مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

برنامه «سایبان آرامش» عنوان برنامه ای از گروه بهداشت روان شبکه رادیویی سلامت است که آموزش و پیشگیری از اختلالات روان،‌ اضطراب و استرس، ‌اختلال شخصیت از جمله اهداف آن است.

برنامه رادیویی «سایبان آرامش» روز سه شنبه با حضور دکتر معماریان، عضو کمیته سلامت معنوی فرهنگستان علوم پزشکی به این پرسش های مخاطبان درباره «در چه مواقعی لازم است به مشاور مذهبی مراجعه کنیم؟» پاسخ می دهد.

در این برنامه، شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش با فرهنگ مشاوره وخدمات روانشناختی و روانپزشکی آشنا می شوند.

یادآور می شود، برنامه «سایبان آرامش» از شنبه تا چهارشنبه، ساعت 14:05 به مدت 45 دقیقه، از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم مخاطبان صدای سلامت می شود.

حقوق شهروندی و قانون مداری در «افق روشن»

برنامه «افق روشن» شبکه رادیویی سلامت، دوشنبه ـ هفتم تیر ماه، با موضوع «حقوق شهروندی و قانون مداری» تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

برنامه «افق روشن» عنوان برنامه ای از گروه اجتماعی رادیو سلامت است که به مهم ترین موضوعات سلامت اجتماعی در سطح کلان می پردازد.

در برنامه «افق روشن» روز دوشنبه، از ساعت 9:05 به مدت 45 دقیقه با حضور دکتر امیری، قائم مقام معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه به موضوع «قوه قضاییه و امنیت اجتماعی و صیانت از ارزش های اسلامی» پرداخته می شود.

این برنامه رادیویی در قالبی گفتگو محور سعی در تبیین موضوعات مرتبط با سلامت اجتماعی دارد و می کوشد تا در خصوص محیط زیست، حقوق شهروندی و .... به مخاطبان آگاهی رسانی کند.

گفتنی است، برنامه «افق روشن» روزهای شنبه به موضوعات ‏زیست‌محیطی، دوشنبه‌ها به حقوق شهروندی و آموزش شهروندی و چهارشنبه‌ها به فضاهای شهری عمومی اختصاص دارد.‎

«صبح و زندگی» و شما چقدر فرد امانت داری هستید؟

شبکه رادیویی سلامت، سه شنبه ـ هشتم تیر ماه، در برنامه «صبح و زندگی» به موضوع «امانتداری» خواهد پرداخت.

حضرت علی (ع) می فرمایند: امانت داری روزی می آورد و خیانت در امانت قهر، می توان امانت داری در وسیله و کالا باشد و یا امانت داری د رسخن و حرف؛ در همین ارتباط، برنامه رادیویی «صبح و زندگی» به صورت زنده، با حضور دکتر حسین اعرابی، روانشناس به این پرسش که «شما چقدر فرد امانت داری هستید؟» پاسخ می دهد.

اطلاع رسانی صبحگاهی، و ایجاد امید و نشاط در شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش از جمله اهداف این برنامه رادیویی به تهیه کنندگی سیما غفاری و گویندگی مصطفی مصطفوی است؛ که موضوعات آن بر اساس نیاز و دغدغه های شنوندگان از جمله محیط زیست، ترافیک، بیماری ها و غیره انتخاب می شود.

گفتنی است،«صبح و زندگی» عنوان برنامه ای از گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت است که روزهای شنبه تا پنجشنبه هر هفته، از ساعت 7:05 دقیقه به مدت 80 دقیقه از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها