مرد جوان که بخاطر قتل همسرش دستگیر شده، اما به جنایت اعتراف نکرد، با بررسی علمی پرونده مجرم شناخته شد.
کد خبر: ۹۱۶۴۷۴

به گزارش جام‌جم، متهم که سجاد نام دارد، آبان سال 93 به اتهام قتل همسرش مریم 34 ساله، توسط پلیس پایتخت دستگیر شد. راز جنایتی که او مرتکب شده بود، 14 آبان همان سال زمانی که خانواده همسرش به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران رفتند و ناپدید شدن دخترشان را خبر دادند، فاش شد. آنها همچنین عنوان کردند به داماد خود مشکوک هستند.

همزمان با شکایت این خانواده سجاد به پلیس آگاهی فراخوانده شد. او در بازجویی مدعی بود در اختلاف‌هایی که با همسرش پیدا کرده تصمیم به جدایی از یکدیگر گرفته‌اند. بنابراین 16 خرداد سال 93 به دفترخانه‌ای در کیانشهر رفته و به صورت توافقی جدا شده‌اند.

در این مرحله، ماموران به تحقیق از خانواده زن جوان پرداختند که آنها گفتند از ماجرای این جدایی خبر نداشته‌اند و دخترشان چنین حرفی به آنها نزده است. تحقیقات پلیسی نشان می‌داد خودروی زن گمشده در اختیار شوهرش است و حتی خانه ویلایی او در دفترخانه‌ای، به نام همسرش منتقل شده و او آن را فروخته است. همین سرنخ کافی بود که پلیس اطمینان یابد او از سرنوشت همسرش خبر دارد. ماموران به تحقیق دوباره از این مرد پرداختند که وی مدعی شد همسر سابقش به او بدهکار بوده و به همین دلیل بابت بدهی 130 میلیون تومانی‌اش، خودرو و ویلا را به او داده است. در ادامه تحقیقات ماموران به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد زن گمشده از شوهرش جدا نشده است. بنابراین با دستور بازپرس سعید احمدبیگی، شوهر خونسرد او بازداشت شد. سرانجام بعد از شش روز متهم در بازجویی‌ها گفت: روز حادثه من به خانه رفتم و متوجه شدم همسرم روی زمین افتاده و فوت کرده است. با دیدن جسد او خیلی ترسیدم و بلافاصله موضوع را به پسرعمویم گفتم. او پیشنهاد داد جسد را در باغ پدرش در روستایی در حوالی فیروزکوه دفن کنیم. با پیشنهاد پسرعمویم، جسد مریم را با خودروی 206 به آنجا بردم و در گوشه‌ای از باغ دفن کردم. متهم در ادامه به خفه‌کردن همسرش با شال اعتراف کرد.

با اقرار سجاد، کارآگاهان به باغ عموی قاتل رفته و موفق شدند بقایای جسد مریم را از عمق سه متری زمین خارج کنند.

با توجه به دلایل موجود در پرونده، بازپرس سعید احمدبیگی از دادسرای امور جنایی پایتخت برای مرد همسرکش به اتهام مباشرت در قتل عمدی همسرش، جعل و استفاده از سند مجعول و انتقال مال غیر و سرقت اموال مقتول قرار جلب به دادرسی صادر کرد. همچنین برای پسرعموی متهم که در دفن جسد به قاتل کمک کرده بود و سه نفر دیگر که اقدام به جعل سند کرده بودند، قرار جلب به دادرسی صادر شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها