21 نکته درباره یکی از قدیمی‌ترین خودروسازی‌های جهان

بی‌.ام‌.و هرآنچه درباره آن نمی‌دانید + فتو کلیپ

در این فیلم و اسلاید شو تصاویری از نمونه مفهومی خودروی خودکار «رولز رویس» را خواهید دید که این کمپانی آن برای 100 سال آینده را عرضه کرده است.
کد خبر: ۹۱۶۲۱۰
خودروی رولز رویسی برای 100 سال آینده + فیلم و اسلاید شو

بالاخره شرکت رولز‌رویس پس از بی‌ام‌دبلیو به منظور حفظ فاصله از رقیبان تجاری اولین نمونه مفهومی خودروی 6 متری فوق لوکس خودران را معرفی کرد. خودرویی که 100 سال از زمان جلوتر است.

نمونه مفهومی (Vision Next 100) این خودروساز مطابق با آینده طراحی شده و از یک پلت‌فرم بسیار سبک و برقی برخوردار است. رولز رویس در طراحی این خودرو از مواد کامپوزیتی و فناوری‌های جدید مانند چاپ سه‌بعدی استفاده کرده است تا خودرو مطابق درخواست خریداران قابل طراحی باشد.


خودروی مفهومی 103EX دارای امکاناتی فراتر از زمان است، به‌طوری‌که این خودرو فاقد تجهیزات رایج مثل فرمان و صندلی‌ معمولی است. در واقع تمامی این وسایل با یک نمایشگر بزرگ و مجموعه مبلمان داخلی جایگزین شده است.

مدیر شرکت BMW که مالکیت برند رولزرویس را در اختیار دارد، در واکنش به معرفی طرح خودروی فوق‌لوکس عنوان کرد: مسلما شرکت رولزرویس در زمینه ساخت خودروهای لوکس همواره پیشتاز است و با معرفی مدل مفهومی خودران که حداقل 25 سال تا ورود به دنیای واقعی زمان نیاز دارد، استانداردهای جدیدی در این صنعت معرفی شده است.



تمامی تجهیزات خودروی فوق‌لوکس 6 متری 103EX تنها با سیستم دستیار صوتی پیشرفته قابل کنترل است.

تورستن مولر، مدیر اجرایی شرکت رولزرویس اظهار کرد: با معرفی مدل 103EX استاندارد جدیدی در زمینه خودروهای فوق‌لوکس آینده معرفی شد.

وی در ادامه افزود: ساخت این سری مانند رویه فعلی شرکت، در تولید محدود و به دست بهترین کارشناسان صنایع خودروسازی انجام خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها