مجموعه مستند «مهر تابان» درباره زندگی علمای سرشناس استان اصفهان کلید خورد.
کد خبر: ۹۱۴۶۲۵

به گزارش روابط عمومی شبکه مستند، مجموعه مستند «مهر تابان» تولید جدید شبکه مستند سیما، جمعه 28 خرداد با حضور آیت‌الله محمدی‌گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، سلیم غفوری مدیر شبکه مستند و ابوالقاسم ناصری مدیر گروه تولید این شبکه کلید خورد.

اولین تصاویر این مستند که به تهیه‌کنندگی امیرعباس شجاعی با موضوع زندگی، سلوک و فعالیت سیاسی و ارتباط برخی از علمای استان اصفهان با مردم ساخته می‌شود، در مسجد آل‌یاسین خیابان خواجه عبدالله تهران ضبط شد.

آیت‌الله محمدمهدی گلپایگانی با تمجید از شبکه مستند، آن را یک شبکه خوب دانست که تلاش زیادی برای موفقیت آن و رسیدنش به وضعیت کنونی انجام شده و خود را مخاطب این شبکه معرفی کرد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری همچنین پیشنهاد کرد، برخی برنامه‌های خوبی که در ساعات پایانی شب، روی آنتن می‌روند، در زمان مناسب‌تری پخش شوند.

آیت‌الله گلپایگانی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به این‌که بلال را به عنوان موذن پیامبر(ص) می‌شناسیم، تلویزیون را بلال انقلاب دانست که معارف اسلام را منتشر می‌کند و در راستای فرمایش امام(ره) که صدا و سیما را یک دانشگاه دانسته‌اند، در حال پیشرفت است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها