اروپایی شدن؛ رویای پورعلی گنجی

مرتضی به ایران برنمی‌گردد

مرتضی پورعلی گنجی و یک بار دیگر بحث حضورش در پرسپولیس.صبح دیروز برانکو ایوانکوویچ به مسئولان این تیم گفت دوباره باب مذاکره با مرتضی را باز کنند و هر طور شده این ملی‌پوش فوتبال را به پرسپولیس بیاورند.
کد خبر: ۹۱۳۹۲۳

به همین بهانه با مرتضی پورعلی گنجی تماس گرفتیم تا خودش در این زمینه پاسخگو باشد. البته مرتضی زیاد اهل مصاحبه کردن نیست، آن هم در این شرایط.در هر صورت دوست مشترک روزنامه جام‌جم و پورعلی گنجی ترتیب این کار را داد که او پاسخ چند سوال را بدهد.

پورعلی گنجی ابتدا درباره پیشنهاد دوباره پرسپولیسی‌ها گفت: نکته این است که من با السد قرارداد دارم. حالا نمی‌خواهم درباره چیزی حرف بزنم، اما قطعا به استقلال و پرسپولیس نمی‌روم. من برای این تیم‌ها و هواداران دو تیم احترام زیادی قائل هستم، ولی باید بگویم می‌خواهم فوتبالم را در اروپا ادامه بدهم و فعلا قصد بازگشت به فوتبال ایران را ندارم. او با بیان این که حالا بازیکن با تجربه‌ای شده است، ادامه داد: شاید دو سال قبل تجربه کافی نداشتم، اما حالا شرایط فرق می‌کند.می خواهم به دنبال بهترین موفقیت‌ها باشم و در هر تیمی که بازی می‌کنم بهترین عملکرد را از خودم نشان بدهم. پورعلی گنجی در پایان هم درباره جام ملت‌های اروپا گفت:خودم که طرفدار پرتغال هستم، اما به نظرم آلمان قهرمان می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها