تنور بازی‌های گروه C یورو امشب با دیدار آلمان و لهستان داغ است. دو تیمی که از ابتدا شانس بیشتری برای صعود از این گروه در مقایسه با اکراین و ایرلند شمالی داشتند، امشب برای صدرنشینی به مصاف هم می‌روند.
کد خبر: ۹۱۳۹۰۸

آلمان در نخستین بازی خود اکراین را با دو گل شکست داد و لهستان هم با یک گل از سد ایرلند شمالی گذشت. حالا هر دو تیم سه امتیازی هستند و پیروزی در این بازی تا حدود زیادی صدرنشینی را به تیم برنده هدیه می‌کند. شاید روی کاغذ این تیم آلمان باشد، اما یواخیم لو معتقد است بازی سختی پیش روی او و شاگردانش قرار دارد. او در آستانه بازی امشب گفت: هم ما و هم لهستان در دیدار نخست خود به پیروزی رسیده‌ایم و به همین سبب دیدار رودروی دو تیم بسیار حساس خواهد بود و تیم برنده صعود خود را به عنوان صدرنشین به دور بعد نهایی خواهد کرد. براین باور هستم که بازی سختی پیش‌رو داریم و برای پیروز شدن باید نهایت تلاش خود را به کار گرفت. لو ادامه داد: لهستان تیم بسیار خوبی است و بازیکنان شایسته‌ای در ترکیب خود دارد. پیش از این در دور انتخابی دو بار برابر هم به میدان رفتیم که سهم هر کدام از دو تیم یک پیروزی بود. این تیم بازیکن بزرگی همچون روبرت لواندوفسکی را در اختیار دارد که قدرت بزرگی به خط حمله این تیم داده است. این بازی برای ما بسیار مهم است و تنها به پیروزی فکر می‌کنیم.

دو تیم آلمان و لهستان تاکنون 20 بار مقابل هم صف‌آرایی کردند که سهم آلمان 13 پیروزی و سهم لهستان تنها یک پیروزی بوده است. البته همان یک برد لهستان در رقابت‌های مقدماتی همین یورو و مقابل آلمانی که لو سرمربی‌اش بود به دست آمد. بازی رفت دو تیم در ورشو با برتری 2 بر صفر لهستان به پایان رسید و بازی برگشت در فرانکفورت 3 بر یک به سود آلمان ها. آخرین بازی این دو تیم در جام ملت‌های اروپا هم به یورو 2008 برمی‌گردد که آلمان با دو گل پودولسکی لهستان را برد.

در دیگر بازی این گروه اکراین و ایرلند شمالی به مصاف هم می‌روند. تیم بازنده وداعی زودهنگام با جام پانزدهم خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها