رونالد کومان که در دو فصل گذشته هدایت ساوتهمپتون را به عهده داشت، با قراردادی ‏سه ساله به اورتون پیوست. به گزارش ورزش سه، این مربی هلندی که سال 2014 هدایت ساوتهمپتون را به‌عهده گرفت، در اولین فصل حضورش در این باشگاه به ‏رتبه هفتم رسید و در فصل اخیر هم با کسب رتبه ششم، سهمیه لیگ اروپا را کسب کرد.
کد خبر: ۹۱۳۵۶۸

او جانشین روبرتو مارتینز می‌شود که بعد از کسب نتایج ضعیف در فصل اخیر از اورتون اخراج شد. ‏اورتون با هدایت مارتینز در رتبه یازدهم جدول لیگ برتر قرار گرفت و بدترین نتایج تاریخ باشگاه در ‏دیدارهای خانگی را کسب کرد. کومان با ابراز خوشحالی از پیوستن به اورتون، به سایت اختصاصی این باشگاه گفت: من به این باشگاه ‏باور دارم. به تیم، هواداران و توانایی‌مان در رسیدن به موفقیت در آینده هم. بی‌صبرانه منتظرم با همه اعضای تیم ملاقات کنم و برای یک فصل فوق‌العاده در لیگ برتر آماده ‏شوم.

زانه در راه من‌سیتی

لئوری زانه ستاره 20 ساله شالکه 04 آلمان از باشگاه منچسترسیتی انگلیس پیشنهاد رسمی دریافت کرده است. او در اردوی تیم ملی فوتبال آلمان به سر می‌برد و ضمن هماهنگی با مربی خود، از طریق وکیل با گواردیولا در تماس و در حال مذاکره است. به گزارش فارس، گواردیولا به این بازیکن جوان اعتقاد خاصی دارد و او را بسیار خوش آتیه می‌داند. پیشنهاد اولیه منچسترسیتی 50 میلیون یورو است که برای این ستاره جوان بسیار ایده‌آل خواهد بود. رئال مادرید، بارسلونا و بایرن مونیخ از دیگر مشتریان جدی این بازیکن هستند، اما گواردیولا رابطه خوبی با وکیل این ستاره جوان دارد.

ادامه بدبیاری‌های رویس

مصدومیت ملی‌پوش بدشانس تیم ملی فوتبال آلمان ممکن است بیشتر از حد تصور طول بکشد و ماه‌ها دور از میدان باشد. مارکو رویس که پیش از شروع جام ملت‌های اروپا به سبب مصدومیت، ‌نامش توسط یواخیم لو، سرمربی تیم ملی آلمان خط خورد، امیدوار بود اوایل پاییز فرصت حضور در بازی‌های بورسیادورتموند، تیم باشگاهی‌اش را بیابد، اما به نظر می‌رسد دراین زمینه نیز با بدشانسی مواجه است. به گفته پروفسور اینگو فروبوزه، پزشک معالج وی و استاد دانشکده ورزشی کلن، مصدومیت این بازیکن احتمالا شش ماه به طول خواهد انجامید. به همین دلیل در خوشبینانه‌ترین حالت، امکان بازگشت وی در پایان پاییز فراهم خواهد بود.

میرالم پیانیچ یوونتوسی شد

اولین خرید یوونتوس انجام شد و میرالم پیانیچ، ستاره بوسنیایی رم با امضای قرادادی به عضویت تیم قهرمان ایتالیا درآمد. این بازیکن بوسنیایی در فصل گذشته یکی از بهترین بازیکنان فصل فوتبال ایتالیا بود و در نهایت درحالی که روز گذشته معاینات پزشکی خود را در یووه با موفقیت پشت سر گذاشت، قرارداد خود را با یوونتوس امضا کرد. میرالم پیانیچ با قراردادی پنج ساله به ارزش 32 میلیون پوند راهی تورین شده است تا پیراهن این تیم را به‌تن کند. باشگاه یوونتوس با انتشار بیانیه‌ای درباره جذب این بازیکن نوشت: خوشحالیم که خواسته هواداران یووه برآورده شد و پیانیچ از امروز عضوی از باشگاه یوونتوس است. او از اولویت ما برای فصل نقل و انتقالات بود و خوشحال هستیم که توانستیم این بازیکن را به خدمت بگیریم. پیانیچ نیز درباره حضور در یووه گفت: حضور در یووه آرزوی من بود و خیلی خوشحال هستم که به عضویت این تیم درآمدم. وقتی پیشنهاد یووه به من رسید فرصتی برای فکر کردن نداشتم و بهترین تصمیم را گرفتم. دوست دارم روزهای خوبی را در یوونتوس سپری کنم و به قهرمانی‌های زیادی در این تیم برسم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها