اعضای گروه «پالت» که در ادامه تورکنسرت‌های آلبوم «شهر من بخند»، تابستان سال جاری با مخاطبانش در شهرستان‌ها دیدار می‌کنند، بعد از انتشار نخستین آلبوم تصویری گروه، قرار است کارهای انفرادی‌شان را منتشر کنند.
کد خبر: ۹۱۳۳۲۸
گروه پالت به دنبال انتشار آلبوم انفرادی به جای آلبوم گروهی

به گزارش جام جم نوا، امید نعمتی (خواننده گروه) درباره این آلبوم می‌گوید: «جدیدترین خروجی رسمی «پالت»، اولین آلبوم تصویری گروه خواهد بود که شامل چند ویدئو-موزیک، منتخبی از کنسرت‌های «پالت» و همچنین مستندی از فعالیت‌های ما است که تابستان سال جاری منتشر و اطلاعات دقیق‌تر درباره جزئیات آن به زودی اعلام می‌شود.»

اما «پالت» در کنسرت خردادماه خود از قطعات جدیدی رونمایی کرد که به نظر می‌رسد ویترینی از آلبوم سوم گروه باشد. روزبه اسفندارمز (نوازنده کلارینت و سرپرست گروه) درباره آلبوم جدید «پالت» می‌گوید: «ما در حال کار کردن روی آلبوم سوم «پالت» هستیم اما فعلا از لحاظ زمانی، اولویت با پروژه‌های انفرادی اعضای گروه است. در واقع پس از انتشار اولین آلبوم گروه (آقای بنفش)، با توجه به پتانسیل‌ها و علایق شخصی اعضا، تصمیم گرفتیم در کنار فعالیت‌های «پالت»، هر یک روی پروژه‌های انفرادی خود نیز تمرکز کنیم اما با این شرط که بعد از آلبوم دوم (شهر من بخند)، آنها را منتشر کنیم.»

به گفته روزبه اسفندارمز در حال حاضر امید نعمتی، داریوش آذر (نوازنده کنترباس) و کاوه صالحی (نوازنده گیتار) مشغول کار روی پروژه‌های انفرادی خود هستند که قرار است هر یک از آن‌ها به زودی با انتشار یک تک‌قطعه، پروژه خود را به مخاطبانشان معرفی کنند. گویا اولین آلبوم انفرادی اعضای «پالت» که به زودی ضبط آن پایان خواهد یافت، آلبوم امید نعمتی است که پس از پایان مراحل فنی و اخذ مجوزهای لازم، تابستان سال جاری منتشر و اطلاعات دقیق‌تر درباره جزئیات آن به زودی اعلام خواهد شد.

اما از سوی دیگر، برخی انتشار آثار انفرادی اعضای یک گروه را آغازی برای پایان فعالیت‌های آن گروه قلمداد می‌کنند؛ در صورتی که نعمتی خواننده گروه «پالت» معتقد است: «اولویت ما همواره پالت بوده و هست؛ اما به هر حال به واسطه آن که هر گروهی برای خود سبک و سیاق ویژه‌ای دارد، نمی‌تواند تمام علایق و توانمندی‌های اعضای آن را پوشش دهد. بنابراین هر یک از اعضا باید فضایی برای ارائه سایر ایده‌های خود در قالب یک پروژه دیگر در اختیار داشته باشد. از سوی دیگر، این پروژه‌های انفرادی می‌تواند انرژی بیشتر و ایده‌های جذاب تازه‌ای را برای گروه به ارمغان بیاورد.»

سرپرست گروه «پالت» می‌افزاید: «تک‌تک ما در «پالت» با انرژی زیاد به سایر افراد گروه برای تولید پروژه‌های شخصی‌شان کمک می‌کنیم و مطمئن باشید این کار لطمه‌ای به فعالیت «پالت» نمی‌زند و این گروه همچنان با جدیت و صمیمیت به مسیر خود ادامه خواهد داد.»

منبع: خبرآنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها