جام ملت‌های اروپا تا اینجا بیشتر تحت تاثیر درگیری و آشوب برخی هواداران تیم‌های مختلف قرار داشته است.
کد خبر: ۹۱۳۱۹۵

پس از درگیری و آشوب وحشیانه هواداران تیم‌های انگلیس و روسیه در قبل و بعد از این دیدار در شهر بندری مارسی که با واکنش یوفا و مقامات دو کشور روبه رو شد، یکشنبه شب و قبل از بازی آلمان و اوکراین در شهر لیل، این بار هواداران دو تیم به جان هم افتادند تا یکی از پیکارهای فوتبال مهم جهان تحت تاثیر درگیری و زد و خورد قرار داشته باشد. تصاویر و فیلم‌های این درگیری بسرعت در رسانه‌های جهان مخابره شد تا مشخص شود تا اینجای کار یورو زیر سایه سنگین هولیگان‌ها قرار دارد. با شرایط به وجود آمده به نظر می‌رسد تهدیدهای یوفا مبنی بر اخراج هواداران آشوبگر چندان ثمربخش نبوده است و آتش درگیری میان هواداران تیم‌ها به بدترین شکل در سطح فرانسه گسترده شده است.

درگیری با پلیس

پلیس مانع اغتشاش هواداران آلمان در حاشیه بازی تیمشان مقابل اوکراین شد. دیشب اتفاق مشابهی با ماجرای سیاه مارسی در انتظار بازی امشب آلمان و اوکراین بود. بیش از 50 هولیگان آلمانی در نزدیکی یک ایستگاه قطار به هواداران اوکراین حمله برده و صندلی‌ کافه‌های نزدیک خود را نیز به سمت آنها پرتاب کردند. پلیس فرانسه برای متفرق کردن اغتشاشگران خیلی دیر وارد عمل شد. به نظر می‌رسد این 50 نفر از طرفداران حزب راستگرای افراطی آلمان بودند.

مرگ یک ایرلندی

یک هوادار ایرلندی بر اثر مصرف بیش از حد الکل در رقابت‌های یورو 2016 جان خود را از دست داد! پس از آن‌که خشونت و درگیری در رقابت‌های یورو 2016 فرانسه، تیتر اول خبرها بود، این بار یک مرگ به این پرونده سیاه رقابت‌های جام ملت‌های اروپا اضافه شد. یک هوادار خانم تیم‌ ملی ایرلند شمالی در ساحل شهر نیس در حالت غیرطبیعی لیز ‌خورد و سرش به صخره‌ای اصابت ‌کرد و منجر به درگذشت او ‌شد. سخنگوی پلیس شهر نیس در این‌باره گفت: این هوادار ایرلندی 24 ساله پس از مصرف مشروبات الکلی در حالت مستی تعادل خود را از دست داده و از روی صخره لیز خورده است که این اتفاق منجر به مرگ او شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها