سرمربی لهستان از کسب برد برابر ایرلند شمالی در اولین دیدار لهستان در یورو 2016 ابراز خوشحالی کرد و پیروزی در این بازی را اولویت تیمش دانست.
کد خبر: ۹۱۳۱۹۱

آدام ناوالکا گفت:‌ باید از مسئولیت‌پذیری بازیکنانم در این بازی تشکر کنم که تمام تلاش خود را نشان دادند. ایرلندشمالی به خاطر فوتبال فیزیکی خود معروف است و ما باید همین ویژگی را نشان می‌دادیم تا بتوانیم توانایی و تکنیک‌مان را نشان دهیم.

سرمربی لهستان ادامه داد: تاکید می‌کنم از تمام بازیکنان خودم راضی هستم. ما متکی به بازیکن نیستیم و تمام بازیکنان ما به بازی تیمی اعتقاد دارند و همه در خدمت تیم هستند. همه بازیکنانم هر چه در توان داشتند، برای برد تیم از خود نشان دادند و ما با شایستگی به برد رسیدیم. از بازیکنانم هر چه انتظار داشتم از خود نشان دادند و توانستند انتظارات مرا برآورده کنند ولی کار ما برای صعود به مرحله بعد تمام نشده و باید به فکر بازی‌های سخت مرحله بعد باشیم.

عذرخواهی توران

آردا توران، بازیکن تیم ملی فوتبال ترکیه و مهره کم‌فروغ بارسلونا، در جریان دیدار ترکیه برابر کرواسی بازی چندان دلچسبی از خود به نمایش نگذاشت. نتیجه این بازی بد این بود که فاتح تریم او را از زمین بیرون بکشد. آردا توران پس از این بازی گفت: می‌خواهم به خاطر عملکرد ضعیفم عذرخواهی کنم. هم‌تیمی‌هایم همه تلاش خود را به کار بستند اما کرواسی تیم بسیار خوبی بود و نتوانستیم دروازه این تیم را باز کنیم. می‌توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم، اما در نهایت موفق به انجام این مهم نشدیم.

مرگ پدر داریو سرنا

فدراسیون فوتبال کرواسی اعلام کرد، داریو سرنا کاپیتان تیم‌ملی این کشور به خاطر درگذشت پدرش رقابت‌های یورو را به مقصد کرواسی ترک کرده است. کرواسی روز یکشنبه اولین دیدار خود را در رقابت‌های یورو 2016 مقابل ترکیه خوب آغاز کرد و توانست با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد. سرنا در این دیدار یکی از بهترین بازیکنان بود و در موقعیتی خوب تیرک دروازه ترکیه را لرزاند. احتمال حضور کاپیتان تیم‌ملی کرواسی در ادامه رقابت‌های جام ملت‌های اروپا 2016 با این اتفاق در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

دخیا: از دل‌بوسکه به خاطر اطمینانش ممنونم

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال اسپانیا ضمن تکذیب حواشی مطرح شده درباره او، گفت: از دل بوسکه به خاطر اطمینانش ممنونم. دخیا در این رابطه گفت: «از دل بوسکه به خاطر اطمینانش ممنونم و امیدوارم یکی از بهترین بازی‌های ملی خود را تجربه کنم. کسی گل نخوردن یک دروازه‌بان را تضمین نکرده است. در هر حال تمام تلاشم را خواهم کرد تا بهترین باشم». دخیا درباره حواشی مطرح شده درباره خود گفت: «همه اینها دروغ است و در اردوی تیم ملی فرصت پرداختن به این موضوع را ندارم. قطعا پس از اتمام اردوی تیم ملی و بازگشت به کشور، این موضوع را پیگیری خواهم کرد. زندگی شخصی من به کسی مربوط نیست، اما به عنوان یک ملی‌پوش به هواداران اطمینان می‌دهم که مشکلی در کار نیست و تمرکز من روی وظیفه‌ای است که بر دوشم گذاشته‌اند.»

هوملس: آماده‌ام

مدافع میانی آلمان برای بازگشت به ترکیب اصلی ژرمن‌ها اعلام آمادگی کرد. ماتس هوملس مدافع میانی اصلی ژرمن‌ها که 3 هفته قبل مصدوم شد در حاشیه بازی یکشنبه‌شب آلمان و اوکراین اعلام آمادگی کرد. او به خبرنگاران گفت: «دوره مصدومیت را پشت سر گذاشته و تمرینات را در کنار تیم آغاز کرده‌ام. اکنون آماده‌ام برگردم و البته بازی کردن من به نظر کادر فنی بستگی دارد.»

بواتنگ: خوش‌شانسم که پاهایم دراز است!

جروم بواتنگ، مدافع تیم ملی آلمان، معتقد است دفع توپ در دقیقه 37 دیدار با اوکراین، ‏یکی از بهترین سیوهای دوران حرفه ایاش بود: «من یک حرکت مشابه در فینال جام جهانی هم داشتم؛ اما در این مورد، خوش شانس بودم که پاهایم ‏دراز است!» بواتنگ همچنین از بازگشت شواین اشتایگر و گلزنی او ابراز خشنودی کرد و گفت: «البته همه ما ‏برای او خوشحالیم. او برای این‌که در این رقابت‌ها باشد، جنگید و اکنون ما امیدواریم که او به ‏آمادگی 100 درصد برسد».

تریم: ستاره‌هایم انتظارم را برآورده نکردند

فاتح تریم، سرمربی ترکیه، پس از شکست یک بر صفر مقابل کرواسی، اعلام کرد انتظار داشت آردا ‏توران و هاکان چالهان اوغلو، ستاره‌های تیمش، نمایش‌های بهتری ارائه بدهند: «اینها بازیکنان مهمی برای ما هستند. ما روی نمایش آنها حساب کردیم؛ اما ‏نتوانستند به اندازه کافی تاثیرگذار باشند. ما به آنها نیاز داریم؛ اما چنین اتفاقاتی رخ میدهد. سلجوق اینان و اوزان طوفان هم باید بهتر کار می‌کردند. من از آنها انتظار زیادی دارم. اگر آنها خوب کار ‏کنند، می‌توانیم نتایج بهتری بگیریم.‏

کاپیتان اوکراین: ‌حق‌مان مساوی بود

ویچسلاو شوچوک کاپیتان تیم اوکراین گفت: «در بازی با قهرمان جهان، حق ما حداقل یک امتیاز بود. تلاش زیادی کردیم در این بازی بازنده نشویم و امتیاز بگیریم؛ اما متاسفانه نشد. البته می‌دانیم ما مقابل آلمان قهرمان جهان بازی می‌کردیم. مسابقه‌ای که به هیچ وجه آسان نیست. ‌بابت باخت متاسفیم اما با توجه به نمایشی که در نیمه اول ارائه کردیم و صاحب موقعیت شدیم، حق‌مان حداقل یک مساوی بود.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها