کاراته کاها از فردا به اردو برمی‌گردند

ترکیه برای اردوی مشترک می‌آید؟

کاراته کاها بعداز استراحت سه روزه، پنجشنبه به اردو در مجموعه آزادی برمی‌گردند. کادر فنی برای این که تیم برای مسابقه‌های قهرمانی جهان اتریش آماده شود، بازی تدارکاتی را هم جدای از مسابقات کاراته وان در برنامه‌هایش نوشته است.
کد خبر: ۹۱۳۱۵۲

حمیده عباسعلی، رزیتا علیپور، سمیرا ملکی‌پور، فاطمه چالاکی، محدثه آقایی، آلاله صعودی، فرشته موسوی، طراوت خاکسار، صحرا اسدی و شیما آل‌سعدی کاراته‌کاهایی هستند که باید عصر چهارشنبه خودشان را به سرپرست معرفی کنند و از پنجشنبه تمرین را شروع می‌کنند. فریبا بداغی، مربی تیم ملی بانوان کاراته اردوی اول تیم را بیشتر اردوی آمادگی می‌داند:« بعد از انتخابی اردو شروع شد که کاراته کاها تمرین داشتند. البته بچه‌ها در اردوی اول تمرینات بدنسازی را کنار کاراته انجام دادند. هدف کادر فنی بیشتر آمادگی بدنی کاراته کاها برای تمرینات تخصصی بود. با شروع اردوی دوم تمرینات طبق برنامه انجام می‌شود.» به گفته مربی تیم ملی، فدراسیون برای محک کاراته کاها می‌خواهد تیم ترکیه را به تهران دعوت کند: «مسئولان فدراسیون با دعوت از تیم ترکیه می‌خواهند ملی‌پوشان با این تیم در تهران اردوی مشترک را تجربه کنند. برپایی این اردو همزمان با جام وحدت و دوستی است که با همزمانی رقابت‌های دانشجویان جهان، به احتمال زیاد زمان اردوی مشترک تغییر می‌کند یا از تیم دیگری برای حضور در ایران دعوت می‌شود.»

بداغی امیدوار است تیم در مسابقات بین‌المللی هم حاضر شود: «ما برنامه حضور تیم در مسابقات کاراته وان ترکیه و آلمان را هم داریم که امیدوارم عملی شود.» بیست و سومین دوره رقابت‌های جهانی آبان به میزبانی لینز اتریش برگزارمی‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها