دزد حرفه‌ای که به‌صورت تک‌رو در خیابان‌های تهران موبایل قاپی می‌کرد، دستگیر شد.
کد خبر: ۹۱۲۹۸۰
دستگیری موبایل قاپ تک رو

به گزارش جام‌جم ، چهارم اردیبهشت امسال فردی با مراجعه به کلانتری 113 بازار گفت: امروز در محدوده بازار به صورت پیاده در حال صحبت با گوشی تلفن همراه بودم که ناگهان تک سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت هوندا 125، به من نزدیک شد و در یک لحظه گوشی‌ام را از دستم قاپید و متواری شد.

در پی این شکایت، ماموران با شروع تحقیقات و شناسایی و دستگیری یک خریدار اموال سرقتی، توانستند هویت سارق به نام سامان 19 ساله را شناسایی کنند. کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران با نیابت قضایی به مخفیگاه متهم در فردیس کرج اعزام شده و سامان را دستگیر کردند.

سامان پس از انتقال به پایگاه هفتم آگاهی و مواجهه حضوری با خریدار گوشی‌های تلفن همراه سرقتی، به ده‌ها فقره سرقت در مناطق مرکزی شهر تهران بویژه در محدود بازار تهران، خیابان بهشت، میدان فردوسی، سعدی و همچنین فدائیان اسلام، مجاهدین اسلام، مخبرالدوله و... اعتراف کرد.

سرهنگ کارآگاه شمس‌الدین میرزکی، رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به ده‌ها فقره سرقت به شیوه موبایل قاپی، شناسایی متهم توسط تعدادی از شاکیان و مالباختگان و به جهت شناسایی سایر جرایم ارتکابی متهم، عکس بدون پوشش او به خواست قاضی پرونده در روزنامه‌ها چاپ می‌شود.شاکیان و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شده‌اند، برای پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه هفتم پلیس آگاهی در میدان پانزدهم خرداد مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
بهروز
-
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
۰
۰
واااای خیلی جالب بود منم گوشیمو چند وقت پیش در خیابان مولوی ازم دزدیدن در سامانه همیاب 24 ثبتش كردم هفته پیش باهم تماس گرفتن گفتن ردیابیش مثبت شده خدا خیرشون بده اگه منو به گوشیم برسونن

نیازمندی ها