رییس جایگاه داران سوخت کشور در گفتگو با جام جم آنلاین:

هر 24 هزار خودرو یک جایگاه سوخت دارند/ قیمت بنزین باید شناور شود

رییس کانون جایگاهداران سوخت کشور در گفتگو با جام جم آنلاین:

جایگاه بنزینی تعطیل نشده است

رییس کانون جایگاهداران سوخت کشور تعطیلی برخی از جایگاههای بنزین تهران را به دلیل شکایت مردمی ازتخلفات و کم فروشی تکذیب کرد .
کد خبر: ۹۱۲۳۵۴
جایگاه بنزینی تعطیل نشده است

ناصر رییسی فر درگفت و گو با خبرنگار جام جم آنلاین اظهار کرد هیج جایگاهی در تهران تعطیل نشده است و جایگاههایی که توسط پیمانکاران اداره می شوند نیزبه فعالیت خود ادامه می دهند.

وی با اشاره به اینکه از سه هزارو 400 جایگاهی که در کشور وجود دارد 180 جایگاه متعلق به شرکت نفت است گفت : باقی جایگاهها متعلق به بخش خصوصی است و از این 180 جایگاه تعداد 30 جایگاه درتهران فعال هستند.

به گفته رییسی فر 30 جایگاهی که در تهران است حدود 16 جایگاه از سوی شرکت نفت برای اداره به پیمانکار سپرده شده است اما مالکیت و نظارت براین جایگاهها بر عهده شرکت نفت است .

وی با بیان اینکه کانون جایگاه داران متولی جایگاههای بخش خصوصی است اظهار کرد : تا زمانیکه پیمانکاران تحت قرارداد شرکت نفت هستند،تحت پوشش ما قرار می گیرند . ما برای کسانی که جایگاه دار هستند پروانه های بلند مدت و کارت عضویت بلندمدت صادر می کنیم و برای پیمانکاران اگر به ما مراجعه کنند و تمایل داشته باشند تحت پوشش کانون قرار گیرند معادل مدت زمان قراردادشان باشرکت نفت آنها را تحت پوشش می گیریم .

این در حالی است که پیشتر اخباری مبنی بر تعطیلی برخی جایگاه ها در تهران و فسخ قرارداد پیمانکار مربوطه به دلیل شکایات مردمی منتشر شده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها