یکی از مشهورترین چهره‌های قرآنی کشور که به واقع خدمات فراوانی به جامعه قرآنی کشور؛ بلکه جهان اسلام نموده کسی است که مقام معظم رهبری مدظله‌العالی در مورد وی گفتند: «خداوند ایشان را از ستارگان جهان اسلام قرار دهد».
کد خبر: ۹۱۱۹۶۸
دیدار محمدحسین طباطبایی حافظ قرآن با رهبر انقلاب (عکس)

به گزارش جام جم آنلاین ، حجت الاسلام سید محمدحسین طباطبایی که پدرشان لقب علم الهدی را برای وی برگزید، همان کودک خرسالی است که در دهه هفتاد شگفت انگیز ترین کودک دنیا در عرصه حفظ قرآن شد و معجزه دیگری از آیات نورانی آخرین کتاب آسمانی خداوند را به رخ دنیا کشید.

او اکنون جوانی برومند و تحصیل کرده حوزه علمیه قم است که پا به پای پدر در راه ترویج قرآن و مکتب اهل بیت(ع) تحقیق و پژوهش می کند.

وی متولد سال1369 است و از سال 1379 وارد حوزه شد و حدود سه سال است که در دروس خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم شرکت می‌کند و چند سالی است که در مؤسسه جامعة القرآن الکریم و در کنار پدرشان حجت الاسلام و المسلمین سید محمد مهدی طباطبایی، به‌صورت رسمی فعالیت می‌کند.

بیشتر کارشان در زمینه تحقیق و تألیف و تدوین کتب آموزشی است و تا کنون دو کتاب تالیف نموده، یکی از آن‌ها «حفظ کافی» است که آماده چاپ می باشد و دیگری «آموزش بکارگیری آیات» است که در آستانه انتشار قرار دارد، سیدمحمدحسین در سال 1389 ازدواج کرده و اکنون صاحب دو فرزند است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
درفشدار
-
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
۰
۱
با سلام
لطفأ در متن خبر كودك خرد سال را بازنگری فرمایید .
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها