برنامه «نیم نگاه» شبکه رادیویی سلامت، چهارشنبه ـ 19 خرداد ماه، «داروهای غیرمجاز و مراکز عرضه غیرمجاز» را بررسی می کند.
کد خبر: ۹۱۱۷۱۱
«نیم نگاه» و مراکز عرضه داروهای غیرمجاز

به گزارش جام جم سیما به نقل از روابط عمومی شبکه رادیویی سلامت، «نیم نگاه» مجله ای خبری و تحلیلی است که به بررسی موضوعات روز سلامت در ابعاد مختلف روان، جسم و اجتماعی می پردازد.

روز چهارشنبه، در برنامه «نیم نگاه» که کاری از گروه بهداشت و تندرستی است، از ساعت12 به مدت40 دقیقه با حضور طلعت قانع، دبیر ستاد مرکزی اطلاع رسانی دارو و سموم سازمان غذا و دارو، و دکتر محمد ارشادی، کارشناس دفتر دارو و مواد مخدر دانشگاه علوم پزشکی تهران، «داروهای غیرمجاز و مراکز عرضه غیرمجاز» مورد بحث قرار می گیرد.

گفتنی است، برنامه «نیم نگاه» روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته، از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

مجله پزشکی و روزه داری در بیماران قلبی

موضوع «بیماران قلبی و روزه داری»، چهارشنبه ـ 19 خرداد ماه، در برنامه «مجله پزشکی» شبکه رادیویی سلامت، مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

برنامه «مجله پزشکی» که کاری از گروه بهداشت و تندرستی رادیو سلامت است، از ساعت 15:00 به مدت 60 دقیقه با حضور دکترمیرلوحی، متخصص قلب وعروقبه موضوع «روزه داری در بیماران قلبی و فشار خون بالا» می پردازد.

گفتنی است، به منظور ارتقای سطح سلامت جامعه و آگاهی از راه‌های پیشگیری از بیماری‌ها، برنامه «مجله پزشکی» هر روز به یکی از موضوع‌های حوزه سلامت اختصاص دارد.

از فقدان تنوع تا نداشتن انگیزه روی خط رادیو سلامت

در برنامه «سایبان آرامش» شبکه رادیویی سلامت، چهارشنبه ـ 19 خرداد ماه، «از فقدان تنوع تا نداشتن انگیزه و هدف»، مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

برنامه «سایبان آرامش» عنوان برنامه ای از گروه بهداشت روان شبکه رادیویی سلامت است که آموزش وپیشگیری از اختلالات روان،‌ اضطراب و استرس، ‌اختلال شخصیت از جمله اهداف آن است.

برنامه رادیویی «سایبان آرامش» با حضور دکتر مینا پورفرخ، روانشناس و مشاور خانواده به این پرسش های مخاطبان درباره «آشنایی با دلایل بی‌حوصلگی و راه‌های رها شدن از بی حوصلگی» پاسخ می دهد.

در این برنامه، شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش با فرهنگ مشاوره وخدمات روانشناختی و روانپزشکی آشنا می شوند.

یادآور می شود، برنامه «سایبان آرامش» از شنبه تا چهارشنبه، ساعت 14:05 به مدت 45 دقیقه، از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم مخاطبان صدای سلامت می شود.

احساس گناه در «به رنگ زندگی»

مقوله «آشنایی با پاسخ‌های نابالغانه و راه‌های کنترل آن»، چهارشنبه ـ 19 خرداد ماه، در برنامه «به رنگ زندگی» شبکه رادیویی سلامت مورد بحث و بررسی قرار می گیرند.

به رنگ زندگی» یک مجله عصرگاهی از گروه بهداشت روان رادیو سلامت است که می کوشد تا مخاطبان را با نقش و کارکرد مولفه‌های هوش معنوی در سلامت روان آشنا کند.

این برنامه عصرگاهی، با حضور دکتر حمید رضا بابامرادی، روانشناس و مشاور خانواده از ساعت 17 به مدت 100 دقیقه به پرسش مخاطبان درباره «پاسخ‌های نابالغانه (در تعامل با دیگران)؛ ایجاد احساس گناه در دیگران» پاسخ می دهد.

برنامه «به رنگ زندگی» از بخش های متعدد و متنوعی همچون روزنگار انقلاب، تغذیه سالم، ایمنی در محیط کار تشکیل شده است.

یادرآور می شود، برنامه «به رنگ زندگی»، به صورت یک هفته در میان، به همت برنامه سازان «گروه خانواده» و «گروه بهداشت روان»شبکه رادیویی سلامت بر روی موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها