امیرحسین صادقی: رضایت نامه‌ام را دستم دادند و گفتند برو

گفتند مظلومی من را نمی‌خواهد

امیرحسین صادقی مدافع سابق استقلال که این روزها تمایل زیادی برای بازگشت به این تیم دارد، در واکنش به بیانیه اخیر پرویز مظلومی حرف‌های تازه‌ای می‌زند.
کد خبر: ۹۱۱۴۲۸

در این بیانیه، سرمربی سابق استقلال اشاره کرده بود در تابستان گذشته قصد داشت امیرحسین صادقی را حفظ کند ولی چون قول دادند سیدجلال حسینی را جذب می‌کنند، این بازیکن را نخواست و رضایت‌نامه‌اش را داد. البته خیلی زود مشخص شد اطلاعاتی که مظلومی داده کاملا اشتباه بوده است چراکه سیدجلال روز 16 تیر 94 با نفت تهران قرارداد بست و 19 روز بعد، صادقی به صبا پیوست. یعنی مظلومی 19 روز پیش از این که صادقی به صبا برود می‌دانست سید جلال به نفت رفته و در این مدت براحتی می‌توانست باردیگر خواهان بازگشت امیرحسین به استقلال باشد. مظلومی ترجیح می‌دهد این روزها سکوت کند و تماس‌هایش را بی‌پاسخ بگذارد. او توضیحی در این باره نداده ولی امیرحسین صادقی در گفت‌وگو با جام‌جم در این باره حرف‌هایی می‌زند. صادقی در پاسخ به این سوال که آیا پرویز مظلومی شما را می‌خواست، یا نه می‌گوید: «تا جایی که یادم می‌آید، گفتند پرویز مظلومی تو را نمی‌خواهد. حتی یک جلسه با باشگاه مذاکره داشتم و در آن جلسه به من گفتند آقای مظلومی به شما نیاز ندارد و به سیستم ایشان نمی‌خورید. من همان جا هم گفتم دوست دارم بمانم و اولویتم استقلال است ولی گفتند برو و رضایتنامه را بگیر. البته بماند که برای گرفتن همین رضایتنامه هم برایم مشکل پیش آمد.»

صادقی درباره اتفاقات بعد از این جلسه می‌گوید: «مسئولان نامه‌ای به من دادند که در آن نوشته شده بود آقای مظلومی من را نمی‌خواهد. اگر جست‌وجو کنید بسادگی این نامه را پیدا می‌کنید. دوست ندارم زیاد در این باره حرف بزنم. ان‌شاءالله دوستان حرف‌هایشان را بزنند و اگر نیازی بود من صحبت خواهم کرد.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها