این روزها وقتی صحبت از مسئولیت میشود هر کس چیزی می گوید، یکی می گوید هر کسی مسئول کارهای خودش است. دیگری می گوید من مسئول فلان اتفاق نیستم. اگر ما مسئول رفتارمان نیستیم پس چه کسی این مسئولیت را بر عهده می گیرد؟
کد خبر: ۹۱۱۳۶۹
میم مثل مسئولیت

به گزارش جام جم سیما به نقل از شبکه رادیویی ایران، این هفته موضوع مسولیت پذیری در برنامه های این شبکه رادیویی مورد واکاوی قرار می گیرد.

به گفته عاطفه بنایی تهیه کننده برنامه نمودار رادیو ایران امروز «مسئولیت پذیری» از دو منظر در نمودار مورد بررسی قرار گرفت.

نگاه اول با توجه به هفته جهانی محیط زیست ، در آیتم پرونده مسئولیت پذیری از بعد توجه به محیط زیست مورد بحث قرار گرفت. بنایی گفت: با توجه به ارزان بودن و در دسترس بودن کیسه های نایلونی هنگام خرید گاهی توجه نمی کنیم چند کیسه از فروشنده گرفتیم در صورتی که اگر به بازیافت و امحای آن توجه کنیم بطور حتم از سبد و کیف های پارچه ای برای خرید استفاده می کنیم.

نگاه دوم در آیتم گشتی در بازارها مسئولیت پذیری ما در قبال تولید داخلی در حوزه پوشاک مورد توجه قرار گرفت. اینکه ما نسبت به هموطنانمان مسئولیم وقتی می توانیم کالای ایرانی با کیفیت تهیه کنیم و از تولید کننده داخلی حمایت کنیم، خرید کالای غیر ایرانی به نوعی بی مسئولیتی است.
شاید اکنون وقت خوبی باشد با هم تکرار کنیم میم مثل مسئولیت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها