دختران نوجوان پس از خروج از کافی نت نمی‌دانستند سه پسر شرور چه دامی برای آنها پهن کرده‌اند. متهمان با ربودن دختران، آنها را مورد آزار و اذیت قرار دادند که دو نفر از آنها در دام پلیس گرفتار شدند.
کد خبر: ۹۱۰۱۴۶
نقشه سیاه برای آزار 2 دختر نوجوان

به گزارش جام‌جم ، در آخرین شب‌های اسفند سال گذشته دو دختر نوجوان در حالی که وضع آشفته‌ای داشتند، وارد مغازه مردی در یکی از محله‌های شهرستان شهریار در غرب استان تهران شدند. آنها در حالی که بشدت می‌گریستند و قدرت حرکت نداشتند با التماس از مغازه‌دار خواستند کمکشان کند و با پلیس تماس بگیرد. ماموران بعد از این تماس مرد مغازه‌دار برای بررسی موضوع خود را به آنجا رساندند. ماموران این دو دختر نوجوان را که بشدت مورد ضرب و جرح قرار گرفته بودند به مرکز درمانی منتقل کردند. با بهتر شدن حالشان آنها برای تحقیقات به پلیس آگاهی ویژه غرب استان تهران منتقل شدند. آنها می‌گفتند توسط افرادی مورد آزار واذیت قرار گرفته‌اند.

یکی از دختران نوجوان درباره ماجرای تلخی که برایشان رخ داده بود به پلیس گفت: من و دوستم برای انجام کارهای تحقیقی مدرسه‌مان به کافی نت رفته بودیم. بعد از آن که کارمان تمام شد از کافی نت بیرون آمدیم. هوا تاریک شده بود. بسرعت راه افتادیم تا مورد بازخواست والدینمان قرار نگیریم. در همان موقع و زمانی که خیابان خلوت بود، دو پسر جوان که راکبان دو دستگاه موتورسیکلت بودند سد راه ما شدند. آنها چاقو در دست داشتند و حالت عادی نداشتند. این دو نفر پس از پیاده شدن از موتورهایشان به ما حمله کردند. پس از آن که ما را کتک زدند روی ترک موتورهایشان انداختند و ربودند. آنها پس از طی مسافتی مقابل خانه‌ای در اطراف شهر توقف کرده و با تهدید و کتک ما را به داخل خانه بردند. پسر جوان دیگری هم آنجا بود. سه پسر ما را مورد تجاوز قرار داده و سپس در یکی از محله‌های شهریار رها کردند.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی و به دستور اسماعیل برجسته، بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار درغرب استان تهران، تحقیقات پلیس آگاهی برای دستگیری آزارگران فراری ادامه پیدا کرد. سرانجام ماموران توانستند ردپای دو نفر از متهمان فراری را در دو محله شهرستان شهریار به دست بیاورند و هردو را در روز‌های پایانی هفته گذشته در عملیات‌های جداگانه‌ای دستگیر کردند. متهمان آزارگر با انتقال به پلیس آگاهی ویژه غرب استان تهران بازجویی شده و به جرایم سیاه خود اعتراف کردند.

یکی از پسران آزارگر در اظهاراتش به پلیس گفت: شب حادثه من و دوستم مشروب خورده بودیم و با سوار شدن به موتورهایمان با سرعت بالایی در محله‌های شهریار تردد می‌کردیم. با دیدن این دو دختر نوجوان ـ شاکیان پروند ـ وسوسه شدیم، آنها را ربوده و با انتقال به خانه دوست دیگرمان مورد آزار و اذیت قرار دادیم. با نزدیک شدن به این دو دختر نوجوان، آنها بشدت ترسیده بودند و می‌خواستند راهی برای فرار از دست ما پیدا کنند که موفق نشدند. هر دو را بشدت کتک زده و با زور و تهدید به مرگ،آن دو را ربودیم.

وی اضافه کرد: هر دو را با خود بردیم و با حضور در خانه دوستمان که مادرش در خانه نبود، نقشه شیطانی خود را اجرا کردیم.

با اعتراف این پسر جوان و پسر صاحبخانه، آنها با قرار قانونی روانه زندان شدند. جستجوی پلیس برای دستگیری سومین جوان آزارگر فراری ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها